Beste @BDP , dossier 44079666 is opgemaakt voor de dienst ‘MyProximus’ die dit nakijkt en je verder zal contacteren. Grt, Heidi
Beste @HeidiE . Ik had gehoopt ondertussen toch bericht te hebben gekregen. Het is n toch al 1,5 maand dat ik niet van bepaalde diensten kan gebruik maken zoals pickx. Voor mij wordt dit zeer dringend.
Dag @BDP , omwille van de feestdagen kan het behandelen van een dossier iets meer tijd in beslag nemen. Ik heb gevraagd om voorrang te geven aan jouw dossier. Grt, Heidi
Gisteren per mail een factuur gekregen. Aanrekening nummer 702667071.
Melding: Je kan deze aanrekening heel eenvoudig in MyProximus bekijken en betalen. Als ik hier natuurlijk op doorklik krijg ik opnieuw een foutmelding: Deze functie is tijdelijk buiten dienst, gelieve later opnieuw te proberen.
Dit is natuurlijk hilarisch aangezien ik niets met die app kan doen, ik zal dan ook mijn factuur niet meer betalen. Ik zit ondertussen 55 dagen met diensten die niet werken, vanaf dag 1 kaart ik dit aan. Proximus doet hier spijtig genoeg niets aan. Ik zie me dan ook stilaan genoodzaakt om dit via de ombudsdienst te doen.
Ik had me men overstap van telenet naar proximus toch anders voorgesteld. Spijtig want over de algemene werking van tv/internet heb ik zeker geen klachten en is de kwaliteit goed.
@HeidiE
Ondertussen een IT ticketnummer na half uur bellen aangezien ze mijn problemen weer niet konden oplossen @HeidiE
Ticketnummer: IM10411161
Kan u aub nog maar eens prio aan geven?
Ondertussen is de myproximus portal en app werkende! Dat is goed nieuws.
De proximus pickx app echter werkt nog steeds niet, bij inloggen krijg ik het volgende:
Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account
Gebruik de login van de beheerder van het pack/TV.
→ Dit doe ik dus.
Kan je dit nu even proberen?
OK nu werkt alles. Thx voor de hulp.