Vraag

Geen facturen en producten zichtbaat via MyProximus app en Web.

  • 5 October 2023
  • 2 reacties
  • 55 Bekeken

Beste,

Ik kan al een tijdje niks meer zien van producten of facturen via MyProximus zowel app als web.

We hebben in ons gezin 3 gsm abonnementen. Bij aanklikken producten kan ik plots maar 1 gsm nummer zien.

Bij aanklikken opvolging krijg ik dit te zien:

Verbruik en facturen kan ik ook niet zien. Bij opvragen facturen krijg ik een Err. 404 te zien.

Veel zin om alle abonnementen op te zeggen want Proximus is zo moeilijk te bereikbaar. Hopelijk kan dit snel opgelost worden!


This topic has been closed for comments

2 reacties

Vreemd vandaag blijkt het na een maand plots wel terug te werken. Ik kan terug alles zien alsook mijn facturen.

Of Proximus hier nu voor gezorgd heeft weet ik niet. Enfin voorlopig opgelost.

Er komen geen PX forum moderatoren meer langs, pas maandag terug.

Hopelijk blijft het nu inderdaad in orde.

Dat gebeurt wel af en toe dat dit niet lukt, wordt op het forum wel meer gemeld.