Vraag

Fiber is beschikbaar! Of toch niet...

  • 14 November 2021
  • 5 reacties
  • 162 Bekeken

Reputatie 2

Hoi allemaal,

Afgelopen week wou ik eens kijken of ik eventueel een voordeliger pakket kon nemen bij PX dus ik login op de website en tot mijn verbazing staat erop op de start pagina van de PX website kei groot “Fiber is beschikbaar!”. Dit kan sowieso niet want er ligt nog geen fiber in mijn straat dus ik denk het zal wel een algemene fout zijn op de start pagina dus ga ik verder naar pakketten en daar kom ik er dan achter dat ik alleen maar fiber packs kan bestellen. Dit is een hele vervelende situatie want wanneer ik nu iets wilt aanpassen aan het pack moet ik continu naar de klantendienst bellen. Nu heeft er mij wel een persoon aan de telefoon gezegd dat wanneer dit op de website komt te staan fiber effectief beschikbaar is of in voorbereiding, daar heb ik wel mijn twijfels over tis nu niet dat Leopoldsburg zo hoog op het lijstje van PX gaat staan denk ik.


5 reacties

Je kunt checken of fiber naat je toe komt hier → Is fiber bij mij thuis beschikbaar? | Proximus

TBI: Sluit jouw woning aan op fiber - Supersnel internet | Proximus

 

Flex over koperlijn → Flex – Internet, tv, gsm-abonnement en vaste lijn | Proximus | Proximus

Reputatie 2

Het is zo als ik mijn adres controleer op "is fiber bij mij thuis beschikbaar?" Dat er dan staat jammer genoeg is fiber nog niet beschikbaar. Maar wanneer ik een pack wil aanpassen online voor het zelfde adres (en ja ik ben ingelogd) krijg ik te zien dat fiber wel beschikbaar is. Nu is eigenlijk mijn vraag aan Proximus hoe kan dit?

Reputatie 7
Badge +3

@JarneDoet Dit lijkt me een fout op onze website, want Fiber is helaas nog niet beschikbaar op jouw adres. Als je de link en printscreen doorstuurt, kan ik het verder laten onderzoeken.
Mocht je een wijziging aan jouw pack of producten willen aanvragen, maken wij dit graag via deze weg voor jou in orde. Je geeft maar door wat je wenst te wijzigen, zo hoef je niet steeds te bellen naar de klantendienst.

Groetjes,
Antonella

Reputatie 2

Link foto 1: https://www.proximus.be/nl/personal/?

Link foto 2: https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_flex_packs/particulieren/packs/cr-all-flex-packs.html?type=fiber

 

De aanpassing aan het pack heb ik al kunnen laten doen in de winkel omdat ik als student in een PX-shop werk

Reputatie 7
Badge +3

@JarneDoet  Ik heb het doorgestuurd ter onderzoek. Als ik feedback ontvang, hou ik je op de hoogte. Groetjes, Antonella

Reageer