Dag @patrick1981 kun je het bugnummer of mailadres dat je gebruikt hebt om het te melden via de Shaker doorgeven? Dan laten we het verder nakijken. Groetjes, Heidi
@HeidiE
Heb via de feedback tool het email adres door gegeven.
@patrick1981 kun je hier (op het klantprofiel) het mailadres of het bug-nummer invoeren dat je hebt doorgegeven via de Shaker? Noteer dit in het login-profiel (in het veld 'Ticket' kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
@HeidiE
Heb hier mijn email adres ingegeven bij ticket nummer.
@patrick1981
we sturen je bericht door en hopen op spoedige reactie/oplossing.
Groeten
Tina
@HeidiE
Heb vandaag nog eens gekeken maar het probleem is nog niet opgelost.
@patrick1981 Er is gisteravond een fix uitgevoerd om de problemen met de MyProximus App op te lossen.Ze gaan vandaag verder monitoren om de situatie op te volgen.U kan altijd de app eens verwijderen en terug installeren.Soms werkt het dan terug.Via MyProximus web kunnen sommige klanten ook hun facturatie ed.ook terug zien.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel
@Joel M
het probleem in de My Proximus app is nog altijd hetzelfde , oude gegevens zichtbaar laten we het vereenvoudigen. Nog altijd een fout als je dit wil doen.
Nu is er ook bijgekomen dat ik geen juist verbruik heb deze staat in de min.
Toch niet geheel te begrijpen dat die app al dagen problemen geeft en het is ook via de webversie zo dus het ligt zeker niet aan de app zelf.
Bij mijn vorige provider had ik deze problemen niet die wist een app te laten werken. Dus graag asap een oplossing dat dit weer goed en correct werkt.
@patrick1981 Ik begrijp volkomen dat dit zeer vervelend is.Er zijn spijtig genoeg nog steeds klanten die hinder ondervinden in de MyProximus app.Best dat je de schaker functie van Myproximus-app gebruikt om dit te melden door te schudden met je smartphone zodat een venster opent waar je het probleem dan doorgeeft, zodat dit direct bij de personen terecht komt die deze problemen moeten oplossen, Je krijgt dan ook normaal gezien een bericht eens het opgelost is. Excuses alvast voor het ongemak en dat het veel langer duurt dan in normale omstandigheden.Groetjes,Joel
@Joel M
Heb nogmaals eens voor de zoveelste keer de feedback gegeven , wat eigenlijk ronduit schandalig is. Een goed werkende app is toch niet te veel gevraagd.
Maar goed volgens mij is die feedback ook niks want daar komt geen oplossing uit dat geschud is enkel om iets te doen maar geloof niet dat daar iemand heen kijkt.
Zal afwachten wat er gebeurd en anders is het gewoon terug weg bij Proximus en dan nooit meer klant te worden.
@Joel M
Heb feedbck verstuurd via de app maar nog altijd geen oplossing.
Daarnaast waarom sturen jullie een sms en een email , bedankt voor het gebruikt van de My Proximus app …?
Daar heb ik niet om gevraagd enige wat ik vraag is de oude gegevens te verwijderen en mijn verbruik correct te vermelden en niet iets dat in de min staat.
Vraag me af hoe vaak ik nog moet schudden …..
Dacht opnieuw klant te worden en het ook allemaal correct ging werken maar het tegendeel is nog gebleken.
Dag @patrick1981 ik heb het team achter de Shaker gevraagd om jouw opmerkingen met voorrang te behandelen. Onze excuses voor de wachttijd. Mvg, Heidi
@HeidiE
Hebben jullie al een reactie van het team ?
@patrick1981 Spijtig genoeg nog niets ontvangen.Als we feedback krijgen gaat deze onmiddelijk aan u gemeld worden.Excuses alvast dat het veel langer duurt dan in normale omstandigheden.Groetjes,Joel
@patrick1981
ik heb een paar mails zien passeren vh IT team ivm het onderzoek
ze zijn er dus mee bezig, maar nog geen concreet antwoord/resultaat.
groeten
Tina
@tina.b
Ok toch vreemd dat dit lang duurt.
Maar goed ik geef het nog ff de tijd als er geen verandering komt dan houd het jammer genoeg op.
@tina.b
Wanneer komt er nu eens een oplossing ? Want het probleem is nog altijd hetzelfde.
begint net op Telenet te lijken ook zo veel IT problemen door nieuwe software hebben jullie dezelfde leverancier misschien ?
Vraag niet veel enkel een goed werkende My Proximus app + website om alles goed en correct na te kunnen kijken.
Het verbruik nog altijd in de min en ‘ we gaan voor eenvoud ‘ blijft ook maar staan. Stillekes ben ik het wel beu aan het worden.
Heb het idee dat er geen oplossing komt aangezien mijn verbruik al langere tijd niet na te kijken is als ook geen oplossing.
Ga maar zien dat ik terug naar Telenet ga aangezien er hier geen oplossing komt. Dit is niet om te dreigen of eender wat maar ik ben het wacht beu en wil een fatsoenlijke oplossing.
Als ik als nieuwe klant kom verwacht ik ook dat het goed en deftig werkt om alles te raadplegen enkel is dit niet het geval. Daarnaast mijn oude gegevens blijven ook maar zichtbaar komen en blijft het vragen om alles te vereenvoudigen maar ook dit schijnt niet te lukken.
Jammer want het internet werkt eindelijk eens goed en correct maar ik verwacht dat ook van de andere zaken die erbij horen.
Vandaag een sms met een link dat de problemen opgelost zijn maar de problemen zijn niet opgelost. Enige wat opgelost is , is dat mijn oude gegevens eruit zijn maar verbruik is niet na te kijken voor vast internet.
Heb de beslissing dan ook gemaakt terug naar Telenet te gaan.
@Joel M of @HeidiE of eender wie dit bericht gaat lezen ik heb bij deze mijn telenet installatie al weer in orde.
In een bedrijf zoals jullie hebben nogmaals weer eens bewezen dat de dingen toch weer niet werken zoals moet. Lees hier maar de topics maar het is niet in orde. Weet niet wat de oorzaak is want er komt ook geen reactie meer vanuit jullie kant. Maar goed dat hoeft dus ook niet want ik ben er weer al eens ingelopen. ben dus terug gegaan naar mijn eigen oude provider Telenet daar waar ik wel op kan vertrouwen.