Extra data 500Mb 'Er is een tijdelijk probleem met MyProximus'
Goeiedag
Ik heb een prepaid pay&go+ kaart in de tablet van m’n moeder. Deze tablet heeft geen telefoonmodule dus ik kan niet de codes *151* etc gebruiken om krediet om te zetten in data. De suggestie van de helpdesk om 1911 te bellen lukt niet, ik heb met mijn telefoon geen Proximus abonnement. De opties op de website of de app geven foutmelding “ Er is een tijdelijk probleem met MyProximus “ of geven gewoon geen inhoud weer na aanklikken van “add data”. Ik wil van de 10€ krediet die op de kaart staat 6€ ‘spenderen’ om extra 500Mb volume data te verkrijgen. Hoe kan ik dat doen? Meermaals bellen met de helpdesk heeft geen soelaas gebracht, er is weinig kennis of bereidheid om te helpen…
Dank
Tom
Bladzijde 1 / 1
Als je de sim in een smartphone steekt lukt het dan ook niet
Dank voor de snelle reactie Martin
De tablet is bij mijn mama en heeft geen telefoonmodule. Helaas is internet nodig om extra data te vragen, maar dat werkt niet zonder die extra data. Nogal kip en ei verhaal. Als ik elke maand zou heen en weer moeten om de sim in mijn telefoon te steken lijkt me dat omslachtig.
Inderdaad dan is het te omslachtig, maar als de Prox forummedewerkers hier de draad opnemen vanavond of morgen kunnen ze u verder helpen.
@Tom Sleebus Kan je het betrokken telefoonnummer en de klantgegevens noteren in jouw profielgegevens? Dan kijken we dit graag verder voor je na. Groetjes, Antonella
Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd
@Tom Sleebus Als tegemoetkoming heb ik alvast een bundel van 500 MB gratis toegevoegd op het gegeven gsm-nummer.
Via MyProximus (web en app) zou het ook moeten lukken om 500 MB aan te kopen voor € 6 belkrediet. Zou je een printscreen van de foutmelding kunnen doorsturen dat je krijgt bij de aankoop? Dank je wel.
Groetjes, Antonella
Dank Antonella,
Je bent de eerste die me niet direct terug het bos instuurt.
Bedankt voor de tegemoetkoming, al zou ik liever hebben dat ik maandelijks, na herladen, de extra data kon ruilen voor 6€ . Nog even de opties en hoe ze niet werken op een rijtje:
Invoeren #152*1# op toestel met sim kaart: Toestel is tablet en heeft geen telefoonmodule. Mijn mama heeft ook geen proximus telefoon om de sim kaart te kunnen wisselen om dan zelf die code in te geven.
Bellen 1911: Gaat enkel vanaf een proximus-sim kaart, tablet heeft geen telefoonmodule en ik heb geen proximus nummer
Website screenshot fout:
App fout (of liever ontbreken van optie):
Dan “Add data” kiezen
Alvast dank voor je reacties,
Tom
@Tom Sleebus Dank je wel voor de printscreens. Ik heb het probleem gemeld aan de support dienst van MyProximus via dossier 47525474. Een dossierbeheerder zal dit nakijken en jou hierover op de hoogte houden. Groetjes, Antonella
Hallo Antonella, De supportdienst heeft m’n account leeggemaakt en aangeraden om een nieuwe te maken. En het werkt zowaar! Ik kan nu de extra data optie zien en gebruiken, echter enkel in de app. Dank voor de hulp! Tom
@Tom Sleebus Ben blij dat je bent verder geholpen. Mocht het nog niet lukken via de webversie, kan je eerst eens proberen cookies en surfgeschiedenis te verwijderen en zo opnieuw te proberen. Groetjes, Antonella
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.