Geachte,
heb eerder volgende mail verzonden aan proximus(14/08/2021)
Beste klant,
We hebben uw vraag via e-mail goed ontvangen.
Met de volgende referentie kunt u uw dossier verder opvolgen 48916381.
,tot op heden geen respons.
Wel kreeg ik op de zelfde vraag van hln een mail met wat te doen:
1. Neem contact op met Proximus om te informeren of je nog steeds rechthebbende bent. Indien dit het geval is, moet de rechthebbende status opnieuw vrijgegeven worden door hun. Informeer ook alvast naar jouw GID code (zie stap 3).
2. Vervolgens activeer je het pakket opnieuw via www.hln.be/proximus.
- Druk op de paarse knop met 'MyProximus login'
- Log in met jouw proximus account.
- Log in met jouw Het Laatste Nieuws account.
Er wordt opnieuw een digitaal abonnement via Proximus aangemaakt op Het Laatste Nieuws.
We raden je aan deze activatie uit te voeren via een computer of laptop en niet via een smartphon of tablet.
3. Indien de activatie niet lukt, bezorg ons jouw persoonlijke GID code. Wij kunnen vervolgens controleren waarom jouw aanvraag niet aanvaard wordt.
Graag een asap een oplossing voor dit probleem.
Guy