Skip to main content

Geachte,

heb eerder volgende mail verzonden aan proximus(14/08/2021)

Beste klant,

We hebben uw vraag via e-mail goed ontvangen.

Met de volgende referentie kunt u uw dossier verder opvolgen 48916381.

,tot op heden geen respons.

Wel kreeg ik op de zelfde vraag van hln een mail met wat te doen:

1. Neem contact op met Proximus om te informeren of je nog steeds rechthebbende bent. Indien dit het geval is, moet de rechthebbende status opnieuw vrijgegeven worden door hun. Informeer ook alvast naar jouw GID code (zie stap 3).

 

2. Vervolgens activeer je het pakket opnieuw via www.hln.be/proximus.
-
Druk op de paarse knop met 'MyProximus login'
- Log in met jouw proximus account.
- Log in met jouw Het Laatste Nieuws
account.
Er
wordt opnieuw een digitaal abonnement via Proximus aangemaakt op Het Laatste Nieuws.

We raden je aan deze activatie uit te voeren via een computer of laptop en niet via een smartphon of tablet.

 

3. Indien de activatie niet lukt, bezorg ons jouw persoonlijke GID code. Wij kunnen vervolgens controleren waarom jouw aanvraag niet aanvaard wordt.

 Graag een asap een oplossing voor dit probleem.

Guy

 

 

@Plopsakok In afwachting dat een Prox forummedewerker bestzoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten, zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen.


Dag Martin,

Heb het profiel zo veel mogelijk aangepast.

Hoop op een snelle oplossing voor mijn probleem.

Met vriendelijke groeten,

Guy


Ik duim in ieder gevalmet je mee! 


@Plopsakok Ik heb dit nagekeken en technisch gezien staat bij ons alles in orde. Je kan best terug contact opnemen met HLN. 

Om aan je GID nummer te komen dien je ons wel even telefonisch te contacteren.


Dag DaisyS

 

Ok, ikzal nogmaals contact opnemen met HLN.

Op welk nummer kan ik de GID opvragen?

Guy


@Plopsakok Dit kan je verkrijgen via onze 080022800.


Beste @DaisyS,

 

Na herhaaldelijk veel telefoontjes (10 tal op en af) naar zowel proximus als HLN kan niemand mij verder helpen. Ik constateer het zelfde probleem als hierboven maar niemand bij proximus kent de GID code (zowel technische als algemene dienst). 

 

Wie kan mij uberhaupt wel helpen?

Dankjewel.


@jonas.meulebrouck 

Hallo Jonas, ik heb je GID nummer vermeld op je profiel bij telefoonnummer.

Mocht je nog vragen hebben laat maar gerust weten.

 

Groeten

Geert


Ik hoop dat HLN nu verder kan en dit eindelijk kan oplossen. 
Dat moet de moeite zijn die krant 😉


Beste,

Bij HLN weten ze niet wat te doen met de GID code? Wat nu?

Onderstaande is de melding bij aanmelden op e-press aanmeldingpagina HLN:

ps. bellen werkt niet, niemand kan op iets antwoorden.


Beste,

Bij HLN weten ze niet wat te doen met de GID code? Wat nu?

Onderstaande is de melding bij aanmelden op e-press aanmeldingpagina HLN:

ps. bellen werkt niet, niemand kan op iets antwoorden.

@GeertC 


Beste,

Ik ben al meer dan een maand aan het trachten mijn e-press opnieuw te activeren. Pack ok, GID al een hele tijd in bezit van HLN. Voor HLN is mijn code groen , dus ok . Ze verwijzen naar Proximus. Ben gisteren 19/10 naar proximus shop geweest. Na een 45 minuten gesukkel was het resultaat dat niemand mij kan helpen. Weer naar HLN gebeld . Antwoord was onbeschoft. 

Ik zit wel op de bodem. Kan iemand me helpen aub.