Skip to main content

Kan nergens mijn GID code vinden en chat geeft al twee dagen geen antwoord. Wat kan ik doen?

De PX medewerkers kunne je hierbij wel helpen.

Is je forumprofiel bijgewerkt met de voor hen noodzakelijke informatie? Dat doe je zo:
Terwijl je aangemeld bent rechtsboven op je avatar klikken (het blauwe bolletje met de “J” ). De met “privé” aangeduide tekstvelden kunnen enkel de medewerkers bekijken. In het vak “Ticket” kun je ook nog bijkomende informatie zetten als je dit wil.

Klik tenslotte onderaan op “sla wijzigingen op” en laat ook weten dat dit gebeurd is.


Alles ingevuld wat ik denk dat nodig is.

via chat vernomen dat ze met man en macht al drie dagen aan het zoeken zijn naar een vrije medewerker


@JoeryD 

Nu gewoon wachten tot een PX moderator hier de draad opneemt, zij zijn ook niet permanent alleen op het forum bezig, maar laat ons hopen dat je nu snel verder geholpen wordt.


@JoeryD 

Het GID nummer mogen we enkel telefonisch doorgeven.

je kan ons bereiken op het nummer 080022800 (optie 4 in het keuzemenu)

 

Ik heb je account bij ePress opnieuw gekoppeld.

Lukt het nu om de HLN+ artiekels nu te lezen?

 

Geert


Reageer