Skip to main content

Beste ,

Sinds enkele dagen kan ik de HLN + artikelen niet meer lezen .

Ik heb al van alles geprobeerd maar te vergeefs 

als ik via mijn My Proximus app en vervolgens my e - press ga kijken staat deze actief  aan HLN  gelinkt 

als ik op start hier met lezen druk krijg ik onderstaande foutmelding: 

Er ging iets fout, sorry deze pagina kan niet gevonden worden. Mogelijk bestaat deze pagina niet meer, of is ze verhuisd. 

zou er iemand zo vriendelijk kunnen zijn om dit op te lossen

Alvast bedankt

@Pascal 32  Dag, in onze systemen staat dit in orde. Best dat je je cache en of coockies  eens wist van de app. Moest dit geen oplossing geven...alles verwijderen en opnieuw de install doen vanuit My Proximus

Hallo Luc,

Ik heb dit verschillende malen geprobeerd maar  het resultaat blijf nog steeds het zelfde 

Er ging iets fout, sorry deze pagina kan niet gevonden worden. Mogelijk bestaat deze pagina niet meer, of is ze verhuisd. 

@Pascal 32  Ik heb een dossier aangemaakt 55180921 . Men zal je contacteren.

Hallo Luc,

Alvast bedankt voor nodige inspanning

@Pascal 32 

Heb dit ook meegemaakt. Zie onderstaand van klantendienst HLN. Toen was het opgelost. Misschien helpt dit.

Betreft abonnement:

Bedankt voor je bericht.

Bij nazicht van onze gegevens blijkt dat het Proximus-HLN reeds actief is.
Wij hebben het account ook opnieuw gekoppeld. Hiermee zouden de problemen verholpen moeten zijn.

Mocht jullie problemen blijven ondervinden, kan er ook telefonisch contact met ons gemaakt worden via 02 454 25 90.

Heeft u nog vragen? Aarzel niet om ons te contacteren via www.hln.be/lezersservice of via 02/454.25.90.

Met vriendelijke groet,
Pékula
Klantenservice Het Laatste Nieuws

Hallo

Antoon1

Alvast bedankt voor de reactie en sorry voor mijn late reactie was ondertussen op verlof

Tot op heden kan ik de + artikelen nog niet lezen ondertussen wel al contact gehad met proximus

medewerken maar tot op heden zonder resultaat , na laatste e mail zou de technische dienst er mee bezig zijn .

Maar vandaag heb ik dan toch zelf maar een mailtje gestuurd naar HLN . dus fingers crossed

Luc.M

Helaas van Proximus niets meer gehoord de voorbije week 

Ik heb een e mail gestuurd naar HLN klantenservice 

daar lijkt ook alles in orde te zijn , maar vragen voor verdere

controle naar mijn GID code , zou u mij deze kunnen bezorgen 

in mij profiel of via het e mail adres in mijn profiel

alvast bedankt

@Pascal 32 Voor je gid code te kunnen bezorgen, zou je best contact opnemen met de klantendienst. Wegens dit toch om persoonlijke gegevens gaat.

Reageer