Skip to main content

Sinds kort kan ik de digitale krant HLN niet meer lezen in de HLN-app. De plus-artikels kon ik nooit lezen op de website. Mijn gratis abonnement staat nochtans actief in My Proximus. Na contact met klantenservice van HLN heb ik de GID-code opgevraagd bij Proximus (zie mijn profiel) maar sindsdien geen reactie meer van HLN op vraag om probleem op te lossen. Wie kan mij verder helpen?

Ik heb plots geen abonnement meer op HLN e-press. Kunnen jullie mij helpen? 


@Elias D 

Ik heb dit doorgestuurd naar onze contactpersoon bij DPG media voor verder nazicht.

Langs onze kant is alles in orde.

 

Geert


Ik heb een nieuw abonnement bij Proximus maar de HLN+ artikels lezen lukt me niet.

Beide accounts zijn gekoppeld.

Kunnen jullie dit aub eens nakijken?

Bedankt voor de hulp

Mvg

Eric


@Eric2612 Had je al een account op HLN voor dat je proximus had? Dus geen abonnement maar gewoon een account? Of bij VTM GO?


Goedemorgen @GeertC,

Is er al een update van HLN? 

Momenteel werkt het nog niet. 

 

Mvg,

Elias


Goedemorgen @GeertC,

Is er al een update van HLN? 

Momenteel werkt het nog niet. 

 

Mvg,

Elias

@Elias D Zie onderstaande mail. Even contact opnemen met HLN 😉

Beste Antoon en Geert,

Betreft abonnement:

Bedankt voor je bericht.

Bij nazicht van onze gegevens blijkt dat het Proximus-HLN reeds actief is.
Wij hebben het account ook opnieuw gekoppeld. Hiermee zouden de problemen verholpen moeten zijn.

Mocht jullie problemen blijven ondervinden, kan er ook telefonisch contact met ons gemaakt worden via 02 454 25 90.

Heeft u nog vragen? Aarzel niet om ons te contacteren via www.hln.be/lezersservice of via 02/454.25.90.


Met vriendelijke groet,
Pékula
Klantenservice Het Laatste Nieuws


@Eric2612 Had je al een account op HLN voor dat je proximus had? Dus geen abonnement maar gewoon een account? Of bij VTM GO?

Hey Michael ik had inderdaad al een account bij HLN en heb geprobeerd beide accounts te koppelen….

Mvg

 

Eric


@Elias D Ik heb nog eens een reminder naar HLN gestuurd. 


@Elias D HLN liet weten dat je abonnement gekoppeld is aan je gmailadres. Je zou de HLN+ moeten kunnen lezen. Kan je nog eens testen ?  


Te lang geleden maar om op hln in te loggen is dat met uw proximus login gegevens of een apart aangemaakte van hln zelf? Dat herinner ik mij niet meer


ook effe geleden, je mailadres en wachtwoord voor de mail, geloof ik

 


Hangt ervan af denk ik, als je al een account had bij het HLN met een bepaald mailadres.

anders moet je eens met het myproximus mailadres proberen en anders eens met dit van je HLN account als je er vroeger één had.


Reageer