- 9 januari klant geworden (al VEEL spijt!)
- Producten toevoegen via My Proximus lukt niet, dus ik kan geen gebruik maken van welk voordeel dan ook (HLN abonnement, app gebruiken, op meerdere schermen kijken,...)
- Na vele telefoons: blijkbaar nog een ander klantnummer verbonden aan MIJN emailadres (ik ben nog geen klant, dus ergens een fout)
- Ging binnen de 48u opgelost zijn
- Week erna nog niets opgelost, probleem zou zitten dat ik geen beheerder ben, ik kan mezelf geen beheerder maken want ik heb geen tel. nr van Proximus
- Na weer een hoop telefoons gingen ze mij vorige week via de post gegevens doorsturen waarmee ik opnieuw zou kunnen registreren. Rarara, een week verder en NOG NIETS ONTVANGEN.
- Ik denk dus, soit, we registreren wel onder een ander e-mailadres. Dat lukt dus ook niet want ik heb nog geen factuur ontvangen dus ik kan de laatste stap niet doen (Gelieve uw MyProximus activatiecode en uw factuurdatum in te geven.)
- Dus, WEER telefoon naar de KLANTENdienst (ik stel me grote vragen bij deze benaming, maar soit) en ik ben al meer dan een half uur aan het wachten!!!!
-
En nu dus de laatste strohalm, het forum. En als er iemand DURFT te vragen om eerst mijn gegevens aan te vullen in My Proximus die heeft mijn vraag echt niet begrepen