Beantwoord

De deactivatie van een TV optie via My Proximus resulteert in heractivatie van M-pay abonnementen in de bevestiging.

  • 16 November 2021
  • 5 reacties
  • 108 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3

Er is een probleem met My Proximus bij het deactiveren van een TV Optie.

Ik heb gisteren mijn testperiode voor Pickx+ online via My Proximus gedeactiveerd, zodat dit op het einde van de test periode ( 15-12-2021) geen betalende optie wordt.

Als bevestiging kreeg ik deze rare melding “ Uw wijziging is in behandeling. Het maximale bedrag van uw uitgaven wordt vastgesteld op 100 Euro. Uw M-Pay abonnementen worden gereactiveerd , u kan ze weer deactiveren van zodra deze bestelling is afgerond ”  zie screenshot . Ondertussen zit wel alles geblokkeerd in mijn My Proximus (er kan niets worden aangepast).

 

icon

Beste antwoord door AntonellaD 17 November 2021, 08:38

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Pat52 Er is inderdaad iets dat geblokkeerd zit in het orderingsysteem op jouw klantnummer. Ik ga navraag doen en zal jou op de hoogte houden. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@AntonellaD  Bedankt Antonella, groetjes Patrick

Extra info ik kreeg een email  “Bevestiging van je wijziging” met een link daar zie ik onderstaande :  

Je bestelling van
16 november 2021

Klantnummer: 175************

  1. Vandaag

    Bestelling ontvangen

    We hebben je bestelling ontvangen

    Bedankt voor je bestelling. We gaan direct voor je aan de slag.

  2. Bestelnummer:
    R00000008OKW0SVABY

     

    Je ontvangt een bevestiging per email.

Doch geen bevestiging per email ontvangen , weet dus niet waarover het gaat.

Reputatie 7
Badge +3

@Pat52 Order R00000008OKW0SVABY is er ondertussen door. Dit was een wijziging op TV om Try & Buy Pickx+ NL op te zeggen en Try & Buy Pickx Mix NL te activeren. Verder zie ik dat je gisterenavond via MyProximus Try & Buy Pickx+ FR hebt opgezegd en Try & Buy Pickx Mix FR hebt geactiveerd. Is alles zo in orde voor jou? Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@AntonellaD 

@Pat52 Order R00000008OKW0SVABY is er ondertussen door. Dit was een wijziging op TV om Try & Buy Pickx+ NL op te zeggen en Try & Buy Pickx Mix NL te activeren. Verder zie ik dat je gisterenavond via MyProximus Try & Buy Pickx+ FR hebt opgezegd en Try & Buy Pickx Mix FR hebt geactiveerd. Is alles zo in orde voor jou? Groetjes, Antonella

Inderdaad gisteren avond heb ik via My Proximus kunnen bevestigen voor de activatie van de Try & Buy van Pickx Mix FR ( aangevraagd op 13/11/2021) en  deactivatie van Pick+ FR  Try & Buy. ( Idem voor de NL versie van beiden gisteren avond bevestiging per mail ontvangen.)

Alles is nu in orde.

Hartelijk dank Antonella om dit in orde te brengen en te hebben opgevolgd:relaxed::thumbsup:. Groetjes, Patrick

Reputatie 7
Badge +3

@Pat52 Het probleem met de melding dat je kreeg in verband met M-Pay tijdens de bestelling is ook opgelost. Het betrof een verkeerde routering in 1 van onze achterliggende systemen. Groetjes, Antonella

Reageer