Beantwoord

Code voor gratis film ingeven werkt niet

  • 17 November 2022
  • 7 reacties
  • 90 Bekeken

 

Ik heb een code voor een gratis films (nog van pay&go) ik heb een nieuwe decoder waardoor ik deze niet kan ingeven hoe kan ik toch mijn filmkrediet krijgen? Alvast bedankt 

icon

Beste antwoord door HeidiE 17 November 2022, 14:31

Bekijk origineel

7 reacties

Ik geef het volgende al mee ter info, in afwachting van een reactie van het PX team (moderators) of iemand anders die de oplossing kent voor de v7 via zijn menu:

Via de blauwe knop met de afstandsbediening van je V6, je krijgt dan bovenaan TV replay  Demo’s en daarna gratis film. Drukken op gratis film en code ingeven en film kiezen Als je ook een V7 decoder hebt dan kan je die verder kijken op je TV die verbonden is met je V7 decoder, als je de film al via de V6 gestart hebt, kun je door die film uit de catalogus  met je V7 te kiezen, die gewoon verder bekijken.

mss kun je dit ook toepassen via een tweede decoder als je die hebt.

NB: zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent), in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag)
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Heb geen tweede decoder en ook geen afstandsbediening van een V6 jammer genoeg maar alvast bedankt! 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Evelien93 vul je hier in het klantprofiel je gegevens aan voor nazicht? Groetjes, Heidi

TBI: privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent), in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

@HeidiE Ik heb mijn info toegevoegd en een privé ticket aangemaakt. Weet wel niet hoe ik eventueel een foto hierbij kan toevoegen van mijn mail. 

 

@Martin dankjewel! 

Reputatie 7
Badge +3

@Evelien93 ik heb een gratis voucher in je ‘op aanvraag’-catalogus klaargezet. Dit moet even doorstromen, maar zou je vanavond al moeten kunnen gebruiken. Groetjes, Heidi

@HeidiE  dankjewel! Ik hou het in de gaten! 

Reageer