Skip to main content

 

@c00lske00 

Best vermelden of het via beide wegen is dat je er niet opgeraakt namelijk niet via applicatie en ook niet via het web.

Noteer ook best in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden indien gewenst. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


@c00lske00 

welke foutmelding krijg je als je wil inloggen op de cloud app?

 

Geert


Error code: 1008


@GeertC En ook hier een stapje verder. Ik heb nu error code 2055 op PC. Dit zou wijzen op een slechte koppeling met mijn profiel.

Met de android app, nog steeds 1008

 


@GeertC  Sorry voor de spam, maar ik zie dat er blijkbaar nog koppelingen zijn naar het origineel email adres voor login lei.cools@telenet.be 

Dit email adres komt als pre-fill. 

Het zou kunnen verklaren waarom de logica stelt dat er geen account te vinden is het nieuwe.

Corrupte data.


Reageer