Vraag

cloud

  • 19 April 2021
  • 5 reacties
  • 46 Bekeken

Ik heb een probleem voor in te loggen op de proximus cloud.

Ik gebruik de zelfde email en wachtwoord als op dat van Myproximus maar ik raak er niet op ..

Al gebeld met de technische dienst maar hebben ze mij ook niet echt geholpen 

Wie kan mij eigelijk helpen?? Ik wil graag gebruik maken van de cloud 

In mijn My proximus tss mijn produkten staat de cloud ook niet tss 

En via de cloudapp raak ik niet aangemeld 

Help aub

 


5 reacties

 

werkt het ook niet via http://proximuscloud.be 

Ik denk dat het gelukt is dank u 

Hoe krijg ik nu mijn foto's van de sd kaart na mijn cloud? 

ja via die weg is dat wat omslachtiger maar ik sluit mijn samsung galaxy smartphone aan op de usb poort van mijn laptop waarop ik gesurft heb naar http://proximuscloud.be  en dan via windows explorer copier ik van de map waar de foto’s op mijn samsung SD kaart staan naar een map op de proximus cloud 

Is natuurlijk allemaal veel eenvoudiger als je app op de smartphone zelf werkt, maar ‘t is maar een hulpmiddel om tijdelijk je plan te kunnen trekken

morgen kunnen de prox medewerkers eens kijken naar de instellingen of alles inorde staat in je profiel en hopelijk kunnen ze het oplossen voor u.

Ik heb een cloud app op mijn smartphone 

Hoe doe ik het dan de foto's van sd na de cloud 

Reageer