Vraag

burocratie ten top

  • 27 July 2020
  • 3 reacties
  • 113 Bekeken

Probleemstelling:

Ik krijg melding dat ik over mijn dataverbruik zit.

Oplossing dat aangeboden wordt:

Bundel van 500MB aan 5€ bijkopen

En dan:

1: dit kan enkel via app: akkoord

2: app werkt niet, want e-mailadres zit nog gekoppeld aan een ander account

3: emailadres omzetten gaat enkel op basis van factuurnummer

4: laatste factuur is reeds weg met oud papier, en deze consulteren via app gaat niet (zie punt 2)

5: telefonist wilt duplicaat opsturen met de post (heeft geen zin vanwege de vertraging)

6: als ik dan suggereer dat de beste oplossing is om over te schakelen naar een andere provider krijg ik als antwoord: dan moet u dat doen

Conclusie:

1: probleem niet opgelost

2: bravo Proximus vanwege jullie flexibiliteit en vriendelijkheid (dit is cynisch)

En nu?

Mijn vraag: hebben nog mensen dit probleem voorgehad? En hoe hebben jullie dit kunnen oplossen?

 

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ik ben geen Proximus medewerker maar blijkbaar zou het ook kunnen via web en gsm-nr (desgevallend via de beheerder)

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bundle_used_up/particulieren/support/facturen/kosten-controleren/verbruik-opvolgen/je-internetvolume-overschreden.html

Reputatie 6
Badge +2

Opsturen met de post vind ik nog niet zo slecht, dan kon je dat ten laatste overmorgen hebben. En ik ben ook niet van Proximus hé.

Reputatie 7
Badge +3

@Koen Braem

kan je aub in je profiel het betrokken gsm nummer ingeven ?

je klantennummer ?

ik heb iets gevonden aan de hand van je forumlogin… Wil je het mailadres van het forum gebruiken als login voor MyProximus ?

We kunnen duplicaat factuur ook per mail sturen naar het adres dat je gebruikt voor het forum ? 

misschien kunnen we manueel al data toevoegen in afwachting van rechtzetting van alle administratieve items? 

het is nu nog maar een dagen eer je automatisch een nieuwe bundel krijgt

 

Geef je seintje als je profiel ingevuld is aub ?

 

groeten

Tina

 

Ter info:

Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm rechts boven - profiel bewerken)

Ter info:  Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en 
> Sla wijzigingen op

Reageer