Vraag

Bestellingen of Afspraken nog steeds niet te raadplegen in MyProximus

  • 28 December 2022
  • 1 reactie
  • 99 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3

Na 6 weken en meerdere meldingen via de shaker  functie in de MyProximus App waar geen antwoord op kwam. Is het nog altijd niet mogelijk om Bestellingen of Afspraken op te volgen, dit zowel via de MyProximus App en de web versie. Bij aanklikken opvolging krijg je in de web Versie geen keuze meer te zien tussen , uw aanvraag, uw afspraak of je bestellingen. in App krijg  je deze wel .Maar je wordt gewoond doorgelinkt naar uw aanvraag. En dit niet enkel bij mij , ook mijn buurvrouw en mijn moeder hebben dit probleem. (zie screenshots)

Zo kan ik voor mezelf mijn recente bestelling van afgelopen maandag 26-12-2022 niet opvolgen. (bestelnummer staat in ticket prive in mijn profiel). Ook de link die ik kreeg bij de bevestiging per email van mijn bestelling om deze op te volgen werkt niet. Steeds foutmelding Oeps ons systeem heeft een app probleem de door u gevraagde pagina kan niet worden weergegeven, probeer het later nog eens.

Vervolgens alvorens je een screenshot kan maken krijg de dit te zien. En in Mij Proximus krijg je via opvolging niets te zien , een bug in MyProximus of foutieve configuratie in jullie systeem ergens?  Want als je op terug naar MyProximus klikt ( zie screenshot hieronder) word je doorgestuurd naar een pagina met deze link 

https://www-uat.proximus.be/login/nl/?   en die pagina is natuurlijk niet bereikbaar.

Kan Proximus dit nu eindelijk eens  laten na kijken , want telefonische aanvraag hiervoor doen is een ramp. Als je al iemand aan de lijn krijgt , dan luisteren ze niet en begrijpen ze het niet. Ik ga hier niet schrijven wat er allemaal werd voorgesteld als oplossing , het is gewoon triestig dat er geen degelijke support kan gegeven worden voor een algemeen probleem met MyProximus.

Vriendelijke groet, Patrick


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Nu nog meer problemen 

En ja ook in de MyProximus App. Ook al cookies gewist en via InPrivate geprobeerd . Edge browser, Google Chrome Browser en Mozilla browser   geven allen dezelfde foutmelding.

Reageer