Bestelling onmogelijk en huidige producten niet zichtbaar
Ik heb net een bestelling willen plaatsen via de website, maar dit is onmogelijk.
Ik wil mijn GSM tariefplan omzetten naar Mobile Flex Unlimited, maar dat gaat niet. Ik kan het selecteren om te bestellen op mijn nummer, maar wanneer ik mijn gegevens moet invullen kan ik enkel mijn geboortedatum invullen en voor de rest zijn al de velden geblokkeerd en kan ik dus niet meer verder.
In mijn account op de site kon ik ook geen enkel van mijn producten terug vinden, maar nu lukt het wel.
In de app zie ik wel mijn producten, maar als ik mijn tariefplan wil omzetten zie ik enkel Mobile Flex M / Full Control als keuze.
Ook blijkt het onmogelijk om mijn domiciliëring te activeren. Ik heb dit al meerdere keren geprobeerd en ben er al voor in een Proximus winkel geweest (alsook voor de geblokkeerde velden bij bestelling) , maar blijkbaar wilt dit bij hun ook niet lukken. Alhoewel de Proximus medewerker zei dat het in orde was.
Kan er iemand dit oplossen?
Bladzijde 1 / 1
@Dirk_032
ik heb voor mezelf een dossier opgemaakt om op te volgen.
aanpassing gsm: het nummer dat in je profiel staat?
domiciliering: als je je banknr in het ticket in je forumprofiel zet (enkel zichtbaar voor ons en jezelf) kan ik dat ook nakijken…
laat maar weten als gegevens zijn aangevuld.
Groeten
Tina
@tina.b
Hallo Tina, bedankt voor de snelle reactie.
Het telefoonnummer is het nummer wat in mijn profiel staat en ik heb mijn rekeningnummer in het ticket geplaatst.
Groeten,
Dirk
@Dirk_032
de domiciliering activeren lijkt gelukt: hou volgende maand toch nog de afrekening via bank nog even in de gaten
de omzetting van je abo naar unlimited lukt mij ook niet dadelijk zonder nog meer wijzigingen
k moet even navragen: het promotoestel IPhone gelinkt aan je nummer, met data-optie, is blijkbaar niet compatibel met dit type unlimited abonnement, denk ik
ik vraag na en hou je op de hoogte.
Groeten
Tina
@Dirk_032
nee, een unlimited is niet compatibel met je huidige promotoestel/data optie
wel een flex maxi? die kan je zelf wel kiezen via MyProximus denk ik?
Laat maar weten wat ik nog kan betekenen…
groeten
Tina
@tina.b
Alvast bedankt voor de reacties en het in orde brengen van de domiciliëring.
Ik wist niet dat niet alle abonnementen compatibel waren met een promotoestel/data optie. Ik dacht dat enkel de data optie verplicht was, zeker omdat het het duurste abonnement is.
Wanneer ik dan ga kijken bij de andere telefoonnummers in mijn abonnement, dan kan ik bij geen enkel nummer kiezen voor Mobile Flex Unlimited. Ik heb enkel de opties Mobile Flex M en Mobile Flex M Full Control.
Een bestelling plaatsen lukt al helemaal niet. Vorig jaar niet om de iPhone te bestellen (daarvoor ben ik naar een Proximus winkel geweest) en nu bijvoorbeeld ook niet om een wifi 6 box te bestellen ,of ander abonnement. Het is onmogelijk om mijn gegevens in te vullen en dus kan ik ook niet verder gaan.
Ik dacht dat mijn problemen hiermee te maken hadden, alsof er iets geblokkeerd is in het systeem.
Ik zal een foto bijvoegen zodat het duidelijker is
Ik kan dus enkel mijn geboortedatum ingeven. Voornaam, naam, telefoonnummer en email zijn al ingevuld en niet aan te passen.
Ter info
Proximus medewerkers (moderatoren) zijn pas vanaf maandag terug aanwezig op dit publieke forum
Concreet is “unlimited” niet compatibel met “dataphone optie” (enkel “special deal” mogelijk)
→
Mogelijks kan een moderator uw abo omzetten naar Mobile Flex M(axi) met behoud van uw huidige dataphone mobile abo optie (al dan niet met Full Control optie)
@Dirk_032
ik zie geen hangend order
zelf heb ik getest en kan blijkbaar wel abo’s wijzigen naar Flex unlimited, maar heb niets laten uitvoeren natuurlijk
ik ga eens rondhoren waar het probleem bij jou dan kan zitten.
Hopelijk vinden we iets
wat doe ik nu met dat ander gsm nr? de **77 omzetten naar mobile flex Maxi?
Groeten
tina
@tina.b
Ik heb het nogmaals geprobeerd en ik kan geen enkel van mijn nummers omzetten naar flex maxi.
De nieuwe internet box bestellen is bijvoorbeeld ook onmogelijk.
Wanneer ik bij mijn factuurinstellingen ga kijken,dan zie ik enkel rode uitroeptekens en problemen met ieder onderdeel.
Ik zal kortelings eens naar een proximus shop gaan zodat ik mij daar met itsme kan inloggen en dan zien ze wat ik zie. De nieuwe box bestellen heb ik via de app geprobeerd en dat lukt daar ook niet mee.
Is er misschien een probleem door itme?
In het geval van het omzetten naar het flex maxi abonnement mag mijn nummer **77 omgezet worden,indien dit gaat en compatibel is. Anders mag het nummer van mijn vrouw **12 omgezet worden
Alvast bedankt voor de hulp.
Groeten,
Dirk
@Dirk_032 Dag Drik ik heb je abonnement kunnen aanpassen naar een Mobile Flex Unlimited. Dit was toch de bedoeling niet?
@Luc.M
Bedankt om dit in orde te brengen.
Voor de rest zal ik eens naar een Proximus winkel gaan, dan zien ze juist wat ik op mijn account wel en niet zie.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.