Na een uitvoerige discussie met medewerkers van de Proximus klantendienst of een wifi-booster al dan niet inbegrepen zat in mijn pack kreeg ik uiteindelijk gelijk aangezien dit zwart op wit bij de voorwaarden staat op jullie website bij de pack die ik heb.
Â
Aangezien het contact met de klantendienst nogal moeilijk verliep werd ik wat later door een andere medewerker van de klantendienst per mail gecontacteerd met onderstaand bericht.
Â
Bij de eerstvolgende factuur staat er inderdaad een korting... van €5 ipv €10.Â
Belofte maakt schuld lijkt me. Kunnen jullie het beloofde waarmaken aub? Alvast bedankt
Â
Hieronder een c/p van het bericht dat ik kreeg van proximus.customer.care@proximus.com op dinsdag 11 oktober. Wel mooi, zaken beloven maar dan half uitvoeren na een niet al te mooi voorbeeld van commerciele ingesteldheid en klantvriendelijkheid.
Â
Goedemiddag,
Â
Bedankt voor uw email.
Â
Ik heb alle voorgaande communicatie gelezen. Vervelend dat dit nog steeds niet geregeld is voor u. Ik heb ondertussen de betaling van de WiFi booster uitgezet en daarnaast een extra korting op uw abbonement toegepast. Dit is een korting van 10 euro per maand gedurende 12 maanden. Dit is ter compensatie voor alle moeite die u heeft moeten ondergaan om dit te regelen.
Â
Ik hoop u hierbij voldoende geinformeerd te hebben.Â
Â
Met vriendelijke groet,
Â
Verena
Proximus
Â
Ref. THREAD_ID:192991478331]