Vraag

Belfius rewards werken niet

  • 24 January 2023
  • 13 reacties
  • 126 Bekeken

Ik heb sinds enige tijd een pack in samenwerking met de bank belfius.

Hierdoor krijg ik gratis data bij als ik aan bepaalde voorwaarden voldoe bij de bank.

Deze zijn te activeren via enjoy in My Proximus (app of internet).

In het begin werkte dit voortreffelijk maar sinds een paar maanden krijg ik altijd en foutmelding als ik dit wil activeren. 

Na verschillende contacten met de klantendienst gingen ze dit bekijken en oplossen en mij briefen over het verloop. Ook activeerden ze de gratis data voor mij, maar nooit data ontvangen of enige andere feedback.

Is er iemand met hetzelfde probleem?

Ben het beu om steeds naar de klantendienst te bellen voor niets eigenlijk want het probleem blijft duren en de data krijg ik nooit

Mvg


13 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @bull ik heb je vraag hier (+ dossier 51969942) doorgegeven aan de juiste dienst. De dossierbeheerder zal je verder contacteren. Groetjes, Heidi

@HeidiE kan jij soms mijn data activeren want was in orde gezet maar heb nog steeds geen data bijgekregen op mijn gsm

Reputatie 7
Badge +3

@bull mijn collega doet het nodige!

Heb net hetzelfde probleem…Heb met Proximus gechat, ben in  een Proximus store geweest, waarna  iemand van Proximus me  ging terugbellen. Is effectief gebeurd. Hij kon me echter ook niet helpen, op zijn vraag heb ik een bug support aangemaakt (MyProximus Support Bug #54711 ), ben vervolgens doorverbonden met technische dienst die het probleem onmiddellijk zouden oplossen. Heb aansluitend een SMS ontvangen dat er 1.5 GB aan mijn GSM no is toegevoegd geworden, maar na 8 uur nog steeds “nul” extra data…. Erg frustrerend...

Heb net hetzelfde probleem…Heb met Proximus gechat, ben in  een Proximus store geweest, waarna  iemand van Proximus me  ging terugbellen. Is effectief gebeurd. Hij kon me echter ook niet helpen, op zijn vraag heb ik een bug support aangemaakt (MyProximus Support Bug #54711 ), ben vervolgens doorverbonden met technische dienst die het probleem onmiddellijk zouden oplossen. Heb aansluitend een SMS ontvangen dat er 1.5 GB aan mijn GSM no is toegevoegd geworden, maar na 8 uur nog steeds “nul” extra data…. Erg frustrerend...

Ik heb ondertussen wel telefoon gekregen en mijn data. Het zou een algemeen probleem zijn waar ze momenteel een oplossing voor zoeken.

Als je die sms krijgt moet je je gsm eens herstarten 

 2x mijn GSM herstart en probleem is helemaal niet opgelost, geen extra 1,5 GB Belfius data beschikbaar...😒

Reputatie 7
Badge +3

@dirkadri Ik heb hiervoor dossier 52008749 overgemaakt aan de bevoegde dienst.De dossierbeheerder gaat het nakijken en erna zelf terug contact met u opnemen.Groetjes,Joel

Exact hetzelfde probleem, twee rewards die nog op mij wachten die deze week nog vervallen. Al meerdere bugreports gedaan. 

Beste Joel,  heb nog steeds niets van de dossierbeheerder gehoord en mijn Belfius Reward vervalt morgen...

Reputatie 7
Badge +3

Dag @dirkadri ik heb de case net aan een collega toegewezen, die je gaat contacteren. Voor problemen met MyProximus kun je onze ‘shaker-functie’ gebruiken. Door in de MyProximus app te schudden met je toestel belandt je in het menu waar je een verbetering kan voorstellen of een probleem kan doorgeven. Je vraag komt dan dadelijk bij de juiste dienst, die ook zorgt voor de oplossing! Groetjes, Heidi

Bij mij verdwijnt er morgen 2.5 GB, wat een belachelijke stunt. Heb al tientallen keren proberen activeren. Die shakerfunctie daar heeft nog nooit iemand op gereageerd.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Vvc vul je het klantprofiel hier aan, zodat ik dit kan laten nakijken? Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@Vvc 

je probleem werd doorgegeven aan een collega die dit gaan nakijken

groetjes

Tina

Reageer