-
Je zou kunnen proberen door de authenticator-app terug even te installeren, dan kan je de authentication methode deactiveren voor MyProximus als volgt:
Als je MFA stopzet, volstaan je gebruikersnaam en wachtwoord om je aan te melden bij MyProximus.
Wil je een andere authenticator-app gebruiken? Dan moet je eerst de bestaande MFA stopzetten. Daarna stel je het opnieuw in met de nieuwe authenticator-app.
Ga als volgt te werk om MFA te stoppen voor MyProximus:
- Klik, op een computer of smartphone, op onderstaande knop en meld je aan op MyProximus.
Bekijk je account - Open je Google of Microsoft Authenticator app en voer de code in.
- Scrol naar beneden tot je Inloggen met multifactorauthenticatie ziet.
- Klik op Deactiveer multifactorverificatie en volg de stappen om de authenticator-procedure uit te schakelen.
- Vanaf nu kun je aanmelden met enkel je gebruikersnaam en wachtwoord of een andere authenticator-app instellen.
Opmerking: MFA wijzigen of opzeggen voor MyProximus Enterprise is enkel mogelijk door tussenkomst van de Digital Access Owner.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.