Vraag

anoniem bellen uitschakelen

  • 4 October 2023
  • 18 reacties
  • 557 Bekeken

Ik had anoniem bellen inschakelen in de myproximus app ik kan echter niet meer uitschakelen ik kreeg altijd probeert het opnieuw 

 


18 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@david_0143 

probeer eens via de beltoets van je toestel  typ  *31# en druk dan op de beltoets.

Normaal gezien krijg je dan deze melding “Outgoing Caller ID Service is  enabled” of  “Uitgaande nummerherkenning is ingeschakeld”

 

Ik kreeg het gewoon niet uitschakelen in de myproximus app 

Reputatie 7
Badge +3

@david_0143

probeer eens via de beltoets van je toestel  typ  *31# en druk dan op de beltoets.

Normaal gezien krijg je dan deze melding “Outgoing Caller ID Service is  enabled” of  “Uitgaande nummerherkenning is ingeschakeld”

 

Ik kreeg het gewoon niet uitschakelen in de myproximus app 

@david_0143  Ik gaf je deze info omdat  je aangaf dat het niet lukt via MyProximus momenteel door een storing.

Je kan het dan rechtstreeks via de code *31# vanaf je toestel proberen om anoniem bellen uit te schakelen.(*31# is om anoniem bellen te activeren !!!)

@david_0143  @Martin  EDIT:

Sorry ik gaf de verkeerde code het moet zijn #31# via de beltoets,  dan krijg je de melding Uitgaande Beller-ID verbergen Service is uitgezet. ( zie screenshot)

 

Eigenlijk zou die verkorte code dan best ook op hun → site vermeld staan want ze spreken alleen over myproximus om uit te schakelen.

@david_0143  Ik gaf je deze info omdat  je aangaf dat het niet lukt via MyProximus momenteel door een storing.Je kan het dan rechtstreeks via de code *31# vanaf je toestel proberen om anoniem bellen uit te schakelen.

 

Eigenlijk zou die verkorte code dan best ook op hun → site vermeld staan want ze spreken alleen over myproximus om uit te schakelen.

@david_0143  Ik gaf je deze info omdat  je aangaf dat het niet lukt via MyProximus momenteel door een storing.Je kan het dan rechtstreeks via de code *31# vanaf je toestel proberen om anoniem bellen uit te schakelen.

 

Dat leuke ook niet ik kreeg dit 

 

Reputatie 7
Badge +3

Eigenlijk zou die verkorte code dan best ook op hun → site vermeld staan want ze spreken alleen over myproximus om uit te schakelen.

@david_0143  Ik gaf je deze info omdat  je aangaf dat het niet lukt via MyProximus momenteel door een storing.Je kan het dan rechtstreeks via de code *31# vanaf je toestel proberen om anoniem bellen uit te schakelen.

 

Dat leuke ook niet ik kreeg dit 

 

@david_0143  Sorry ik gaf de verkeerde code het moet zijn #31# via de beltoets,  dan krijg je de melding Uitgaande Beller-ID verbergen Service is uitgezet. ( zie screenshot)

Eigenlijk zou die verkorte code dan best ook op hun → site vermeld staan want ze spreken alleen over myproximus om uit te schakelen.

@david_0143  Ik gaf je deze info omdat  je aangaf dat het niet lukt via MyProximus momenteel door een storing.Je kan het dan rechtstreeks via de code *31# vanaf je toestel proberen om anoniem bellen uit te schakelen.

 

Dat leuke ook niet ik kreeg dit 

 

@david_0143  Sorry ik gaf de verkeerde code het moet zijn #31# via de beltoets,  dan krijg je de melding Uitgaande Beller-ID verbergen Service is uitgezet. ( zie screenshot)

Ja ik kreeg dit wel maar hij blijft anoniem bellen 

Kunnen ze dat niet oplossen 

‘t zal afwachten worden tot een PX forummedewerker morgen hier de draad terug opneemt om je hierbij verder te helpen.

Reputatie 7
Badge +3

Misschien dat @HadewychT hier even naar kan kijken. bedankt

Ik had anoniem bellen inschakelen in de myproximus app ik kan echter niet meer uitschakelen ik kreeg altijd probeert het opnieuw 

 

 

Ik kan nog altijd niet anoniem bellen uitschakelen in de myproximus app 

Lukt het dan ook niet via http://myproximus.be 

  1. Log in op MyProximus om je producten te bekijken.
     Bekijk je producten
  2. Klik op je gsm-nummer.
  3. Scroll naar Instellingen en Andere.
  4. Klik op de slider naast Anoniem bellen met je gsm.

Nee lukt niet ik kreeg dan dit 

 

@Proximus_Forum_Moderators kan je dit eens verder laten nazien om het anoniem bellen uit te zetten voor @david_0143 

david_0143 schreef:

in de myproximus-app kan ik het wel inschakelen maar echter niet meer uitschakelen ik kreeg altijd probeert het opnieuw 

En als ik probeert via de Myproximus webversie krijg ik het volgende:

 

Reputatie 5
Badge +2

@david_0143 Kan je je klantennummer of telefoonnummer toevoegen in je forumprofiel zodat wij dit verder kunnen nakijken.

TBI: In je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.

@david_0143 Kan je je klantennummer of telefoonnummer toevoegen in je forumprofiel zodat wij dit verder kunnen nakijken.

Heb ik juist gedaan 

Reputatie 7
Badge +4

@david_0143 Ik heb dit voor je gedesactiveerd. Onze excuses voor de late reactie. 

Reageer