Skip to main content

Door een verhuis naar locatie waar ik geen fiber kan krijgen zou ik al mijn Proximus diensten willen stopzetten op 25/06/2024 maar het opzegformulier in MyProximus geeft telkens Ongeldig Telefoonnummer wanneer ik het lijnnummer ingeef. 

(volledige lijnnummers heb ik op men profiel gezet)

 

Is dit een probleem met de website of zijn dat niet de juiste nummers?

 

 

Alvast bedankt

@dockside 

we gaan navragen waar het probleem zit…

groeten

Tina


Toevallig al meer informatie? Heb het daarnet nog eens geprobeerd maar krijg nog steeds ongeldig telefoonnummer voor zowel internet als tv wanneer ik de lijnnummers ingeef op het opzegformulier.


@dockside Als u wenst kan ik de opzeg voor internet en TV inleiden voor op 25/06/24 uit te voeren.Dan krijgt u van de opzeg een bevestiging via mail.Groetjes,Joel


@dockside Als u wenst kan ik de opzeg voor internet en TV inleiden voor op 25/06/24 uit te voeren.Dan krijgt u van de opzeg een bevestiging via mail.Groetjes,Joel

 

Ja graag, al mijn diensten (heb enkel nog TV en internet) mogen dan volledig stopgezet worden op 25/06/2024.

 

Alvast bedankt.


@dockside nodige gedaan, bevestigingsmail volgt!


@dockside nodige gedaan, bevestigingsmail volgt!

 

Heel erg bedankt, heb de bevestigingsmail gekregen.


Zelfde probleem. Ik had graag met onmiddellijke ingang al de diensten stopgezet wegens overstap.


Ter info: ik geef het maar mee dat je ook kan Proximus stopzetten via Easy Switch. Daarvoor geef je je Easy Switch ID (te vinden op je factuur/Myproximus) door aan je nieuwe operator. Je nieuwe operator laat je Proximus diensten opzeggen en je Proximus contract ook stopzetten. Je hoeft enkel aan te geven aan de nieuwe operator vanaf wanneer je nieuwe abonnement begint met lopen.


@Nonkelkeek  Ik zie geen order zitten voor opzeg. Op welke datum had je graag je diensten stop gezet?.


Reageer