Vraag

al mijn producten zijn verdwenen om de MyProximus website, alsook op de app ???

  • 30 April 2023
  • 4 reacties
  • 188 Bekeken

Reputatie 2
Badge

waar zijn al mijn producten gebleven, ik kan zelfs mijn facturen niet raadplegen ?

waar is Proximus mee bezig ? bij mijn moeder werkt alles nog perfect…

 

alsook heb ik een mail gekregen iets over een V7 decoder dacht ik, ik heb dit niet gevraagd en ook niet nodig…

 

gelieve dit allemaal te fixen a.u.b.


4 reacties

Reputatie 2
Badge

vreemd, ondertussen werkt MyProximus en de app terug, net een paar minuten na ik dit heb gepost…

ok, 1 probleem opgelost dan…

 

nu het andere, betreft een pakje dat wordt gestuurd naar mijn door Proximus met dacht ik een swap van een V7 decoder ???

ik heb dit niet gevraagd hoor, en de 2 huidige decoders die ik heb een V4 en een V5 beide met harddisk zijn gekochte decoders van mij toen in de tijd… “hoewel ik verplicht huur moet betalen” maar dat is nu niet terzake.

dus ik heb niets te swappen alvast…

leg mij dat eens uit Proximus.

In afwachting van een antwoord van een PX forummedewerker aanstaande dinsdag:

Het is al geruime tijd dat PX de V4 decoders vervangen en ook de v5 decoders zijn aan beurt. 

Er zijn al verschillende topics hierover bv om er maar een paar op te geven:

→ Decoder v4 en v5 | Proximus Forum

→ Oude decoder vervangen | Proximus Forum

 

Reputatie 2
Badge

jammer, er staan veel films op de hdd voor mijn zoon want daar zit een 1Tb. in, die gaan dus allemaal verloren.

de cloud van Proximus trekt op niet veel, bijlange geen plaats genoeg daarop, en kan je ze ook niet permanent houden…

misschien moet ik mij een digicorder aanschaffen ? of werkt dit ook niet wegens decodering issues ?

Vroeger lukte dit inderdaad om de opnames op te nemen op een dvd recorder bvb via de scart uitgang van de decoder omdat daar geen kopie protectie van toepassing was zoals bij HDMI HDCP.

Maar nu lees ik af en toe, ook hier op het forum, dat dit ook niet meer zou lukken via scart uitgang van de decoder? 
 

Reageer