Skip to main content

Geachte

 

Ik probeer nu al meer dan 2 weken admin te worden van mijn profiel.

 

Megeleverde info voor de aanmaak werkt niet.

Bellen, alles verwijderen en opnieuw proberen ook niet.

De link gebruiken voor admin te worden ook niet.

Dit begint echt de spuigaten uit te lopen. Ik ben eigenaar van het abonnement maar kan letterlijk niets zien.

 

Gelieve dit zo snel mogelijk in orde te brenegen.

 

Alvast bedankt

Vriendelijke groeten

Benoit

De app is momenteel een ramp. Al een paar weken zo. Ik kan er niets meer mee doen en de app is daarbij suuuper traaaaag met laden 


Dag @benoit83 best kun je hiervoor onze ‘shaker-functie’ gebruiken. Door in de MyProximus app te schudden met je toestel belandt je in het menu waar je een verbetering kan voorstellen of een probleem kan doorgeven. Je vraag komt dan dadelijk bij de juiste dienst, die ook zorgt voor de oplossing! Groetjes, Heidi


Reageer