Skip to main content

Beste,

Zijn er nog problemen met het activeren van disney+.

Wij hebben een compleet pakket film en sport, hebben de activatiecode en link ontvangen, maar in my proximus kunnen we deze nergens activeren.

Enkel bestellen.

De activatielink stuurt ons ook iedere keer gewoon naar my proximus. Bij tv opties nergens een activeringsknop.

We merken wel een oranje uitroepteken op zonder extra tekst. In de app staat er een foutmelding bij de optie van disney.

 

Begin deze week waren er problemen met activeren van al onze producten door issues met my proximus, geen idee of dit hieraan gelinkt is?

@Simtje 

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.


Reageer