Vraag

Account?

  • 11 February 2018
  • 1 reactie
  • 129 Bekeken

Klantennummer: 838367

Voor Kerstmis had ik contact met jullie diensten in verband met mijn accounts.
Top heden werd er niets ondernomen om die aanpassingen uit te voeren.

Voor het GSM-nummer 0498529570 werd overeengekomen dat downloadcapaciteit zou opgetrokken tot 3 GB mits het schrappen van een aantal zenders die in ons pakket automatisch voorzien worden. Dit werd tot op heden niet uitgevoerd.

Het datakaart op het GSM 0470136855 in gebruik voor mijn Ipad zou gekoppeld worden aan mijn GSM-nummer 0476632919 op naam van Koor&Stem vzw. De capaciteit van de datakaart zou opgetrokken worden tot 5 GB mits een kleiner meerkost per maand. Ook dit werd niet uitgevoerd.

Vandaag stel ik ook vast dat wij geen toegang meer hebben tot ProximusTV. Ik kan wel inloggen maar ik kan de app op mijn Ipad niet activeren. Ik word telkens opnieuw verwezen naar de inlogpagina.

Niet erg klantvriendelijk allemaal. Ik hoop dat er nu snel gevolg gegeven wordt aan mijn klachten anders zal ik genoodzaakt zijn om uit te kijken naar een andere provider.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Koenraad, Ik heb je ProximusTV account nagekeken en die staat actief, het zou dus moeten lukken om in te loggen op de app met je ipad. De andere punten die je aanhaalt zal mijn collega verder nakijken en zal je hier iets laten weten.

Reageer