Ik ben beheerder van het abo van mijn dochter. Ik zou dit willen aanpassen maar ik heb hiervoor een account nodig. Om dit te kunnen aanmaken heb ik factuurdatum en activatiecode nodig maar ik heb geen facturen omdat ze enkel digitaal raadpleegbaar zijn en daarvoor heb ik account nodig. Ik blijf in cirkels draaien. Mijn dochter kan de facturen ook niet zien omdat ze geen beheerder is, ook via haar account kunnen we het abonnement niet aanpassen hierdoor. Ik heb meerdere contacten gehad (tel en chat) maar niemand lijkt mijn probleem te begrijpen of bereid met te helpen.
In afwachting van een reactie van een Proximus medewerker (moderator) op dit publieke forum
Hoe inschrijven op MyProximus? | Proximus
bv.
Indien uw abonnementen en deze van uw dochter onder 1 (= uw) klantnr vallen, kunt u de vereiste info bv. per post of per sms laten geworden
kan je aub zo veel mogelijk gegevens invullen in je forum profiel? over welk klantennr gaat het ? welk abo aanpassen? in het veld ticket kan je typen, is niet openbaar op forum dan.
Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken scherm bovenaan - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )
maar misschien lukt het ook via de goede uitleg van M_016 :-)
dan kijken we wat we kunnen doorsturen/helpen…
groetjes
Tina
Heb mijn profiel aangepast
er is een duplicaat van de aanrekeningen opgestuurd door een collega, hierop staat klantennummer en activatiecode
maar ik zie een fout in je naam als ik die vergelijk met je mail in je profiel… we passen aan en proberen opnieuw :-)
kijk straks ook in je spam
groeten
Tina
Bedankt voor je antwoord. Heb nog geen nieuwe mail ontvangen, ook niet in spam folder.
vreemd, ik zie nochtans “aflevering succesvol” zonder foutmelding., bestemming mailadres is idem als in je forumprofiel hier? .
heb het nu nog eens geprobeerd.. kan wel een paar uur duren eer hij zichtbaar is denk ik?
als ik zelf een duplicaat maak is de activatiecode onzichtbaar..
via post kan ook nog altijd… we blijven proberen
groeten
Tina
Ik heb een gelijkaardig probleem gehad. In een poging om in mijn account te geraken heb ik ook al de gegevens van de laatste papieren factuur ingevuld om terug binnen te geraken.
Er kwam een foutmelding dat de factuur niet ouder mag zijn als 4 maand.
is het voor jou ondertussen opgelost?
cookies eventueel gewist? andere browser geprobeerd?
Indien niet: graag je forum profiel verder aanvullen, dan laten we dit verder nakijken/navragen
Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken scherm bovenaan - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )
vriendelijke groeten
Tina
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.