@Walter bladerunner Dag Walter, kun je printsceens laten ( liefst in het Engels) van de schermen wat je krijgt zodat we ze kunnen doorsturen aan IT
@Walter bladerunner Dag Walter, zou je alles eens willen verwijderen en opnieuw de activatieflow doen. Dit probleem zou opgelost zijn. ( coockies of cache niet vergeten te wissen). Groetjes Luc
Beste Luc , heb alles verwijderd , ook cookies en caches en alles opnieuw geactiveerd . HLN zegt dan dat mijn accounts Proximus en HLN al gekoppeld zijn , maar het lost niets op . De artikelen die voor abonnees zijn voorbehouden , krijg ik niet te lezen Daarvoor zou ik dan moeten betalen.. Nochtans heb ik een fiber pack waarin e-press is inbegrepen . Mijn GID nummer is al weken geleden doorgegeven. Ik neem geregeld contact op met service HLN ( duurt soms een uur vooraleer iemand je zegt”: we zijn er mee bezig, het is heel veel knip-en plakwerk” (sic). Soms word je na lang wachten gewoon afgekoppeld.
Ik begrijp echt niet waar het probleem zit. Ik betaal stipt voor deze service. Ik ben 75 jaar en al sinds meer dan 40 jaar klant bij Belgacom, nu Proximus .Deze situatie duurt al meer dan een maand. Ik begin er ziek van te worden
Kun je aub zelf niet even contact met HLN nemen , dat heeft misschien wat meer impact.
Met de meeste dank.
Walter