Skip to main content

Hallo, het lukt mij niet om nieuwe mailboxen aan te maken via myproximus. Ik krijg steeds de melding dat er een technisch probleem is. Ik heb het reeds geprobeerd via verschillende browsers. Het is mij wel gelukt om bij de reeds bestaande mailbox een alias te creëren. Iemand die kan helpen?

als je surft naar Producten | Proximus via je browserpagina die je in privé geopend hebt, lukt het dan ook niet.

Privaat venster openen in je browser, met volgende toetscombinaties:
CTRL SHIFT N  (sommige browsers via CTRL SHIFT P)
en dan surfen naar http://webmail.proximus.be (alle cookies aanvaarden)
(of ook eens proberen via http://proximus.be/mymail ) wat dit geeft?


Via een privé geopende browserpagina lukt het ook niet. Het is wel zo dat vorige week proximus onze domeinnaam heeft overgenomen. Het is de bedoeling dat ik nu eerst een aantal mailboxen aanmaak (met aliassen) en dan aan de DNSmaster vraag om de MX records aan te passen naar proximus. Maar de aanmaak van mailboxen lukt niet.


Best dan de reactie van een Proximus forummedewerker (moderator) afwachten om je verder te helpen.


@cr impex ​Ik ben even gaan kijken naar uw mailadres en ik zie ook geen aliassen staan. Zou je in je forumprofiel de mailbox kunnen zetten waarop u deze alias heeft aangemaakt?


Dank voor uw antwoord. Zie mijn bericht in mijn forumprofiel.


@cr impex  Ik ben even gaan kijken vind de alias die je in het bericht hebt gezet terug. Kun je nog een andere mailbox aanmaken nu of krijg je terug een foutmelding?


@Michael V  Ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding (technisch probleem) wanneer ik een andere mailbox wil aanmaken.


Reageer