Beantwoord

2e decoder (huur)

  • 17 November 2023
  • 4 reacties
  • 84 Bekeken

Ik wil mijn tweede decoder uitschakelen wegens geen tweede Tv meer

Hie stopzetten en wat te doen met de gehuurde decoder. 

icon

Beste antwoord door M_016 17 November 2023, 21:50

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Best wachten op een moderator Proximus (vanaf maandag) die de betrokken abo/optie kan deactiveren/stopzetten en u per e-mail ticketten voor gratis retour vai Bpost kan laten geworden

@M_016 zijn er problemen gekend mss als je het met het opzegformulier doet via Myproximus? 

Waarom ik dit vraag is dat je mij gisteren ook gevraagd hebt als het niet beter was van dit via een Proximus medewerker te laten uitvoeren en je het hier ook niet vernoemd dat het via MyProximus kan? 

Best wachten op een moderator Proximus (vanaf maandag) die de betrokken abo/optie kan deactiveren/stopzetten en u per e-mail ticketten voor gratis retour vai Bpost kan laten geworden

 

Reputatie 7
Badge +4

@Martin 

Zelf heb ik vandaag ook nog problemen gehad met de toegang tot MyProximus (web & app =”oops”)

&

Het opzegformulier lijkt mij tot nader order minder geschikt om enkel een 2e decoder op te zeggen (er wordt immers geen TV abo opgezegd zodat om voor een 2e decoder te schrappen enkel het veld opmerkingen zou kunnen gebruikt worden)

 

Inderdaad zo heb ik vroeger nog mijn tweede decoder opgezegd door het duidelijk aan te geven in het veld “opmerkingen”, waar ik ook bijkomende gegevens van de decoder bijgezet had zoals zijn MAC adres enz… om te voorkomen dat de verkeerde decoder opgezegd zou worden. 
Maar het staat natuurlijk Toone vrij om het door een PX moderator maandag te laten uitvoeren.

Reageer