Veel e, maar kvraag me af waar de service blijft :-s

  • 23 April 2013
  • 1 reactie
  • 169 Bekeken


Ondanks dat ik vroeger al proximus was, ben ik toch even overgeschakeld geweest naar een andere operator en dat viel dik tegen. Dus, ik wou terug een proximus abo.


Zo gezegd zo gedaan, ik naar de winkel, bij belgacom hebben ze mijn gegevens (adres ed) nog dus ik dacht : lekker makkelijk, dan loopt er ook niks fout!


Ik had vroeger een bijberoep dat ik ff onhold heb gezet dus heb wel ff gemeld dat de btw nummer van de factuur mag verdwijnen en ik dacht buiten te wandelen met een smart 15 abo'tje...


Niet dus! Meneer achter de balie wist nu niet welk abo ze nu juist voor me hebben afgesloten in het hoofdkantoor, maar ik 'kan dat sowieso checken en veranderen via mijn eservices...'


Niet dus!


Ik mijn eerste factuur maar eerst afgewacht, staat daar een fout in mijn adres zo ineens, mijn btwnummer nog steeds vermeld, en een smart 20 abo!


Ik meld me aan bij eservices om dat allemaal recht te trekken, maar als ik de link klik om mijn factureringsadres te wijzigen, krijg ik een witte pagina, en als ik klik om mijn abo te veranderen, rarara, krijg ik een witte pagina!


Dus ik denk ik stuur een mailtje, dan helpen ze mij wel.


Niet dus!!! Wil ik een mail sturen, klik ik op contact... en hmm... geen mailadres? alleen maar telefoonnummers, en ik bel niet graag!


Dus jah..., veel E, weinig service?.... mss toch maar weer spijt van mijn overstap :-s


Heeft iemand enig idee hoe ik iemand van de klantendienst kan bereiken ivm adres, btw, abo; zonder uren aan de telefoon te hangen?


Alvast bedankt!

1 reactie

Beste,

Kan u mij via een privé bericht uw klantgegevens bezorgen?Alsook het correcte adres, btw nummer en eventueel abonnement dat u wenst?

Met vriendelijke groeten,
Eva

Reageer