Beantwoord

Tuttimus nieuwe klant

  • 14 March 2018
  • 4 reacties
  • 224 Bekeken

Ik was reeds klant met 2 gsm's. Sinds gisteren ben ik aangesloten met internet, tv, vaste lijn en de 2 gsm's. In my Proximus kan ik enkel het verbruik van mijn gsm zien. Wanneer wordt dit aangepast zodat ik de tv app kan activeren, mijn verbruik kan zien,....
Dank u
Mvg,Tom
icon

Beste antwoord door WilfriedJ 17 March 2018, 18:36

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo Tom, kan je ons via een privébericht jouw klantrekeningnummer doorsturen, dan bekijken we het verder voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Reputatie 6
Badge +3
Dag Tom,
Er is een dossier 33286233 opgemaakt met betrekking tot Order R0000001100006XA1L. opgemaakt 13/03/2018.
De order staat in uitvoering.
Mvg. Wilfried
is er ondertussen al nieuws, voorlopig nog geen verandering. My proximus niet in orde, tv app werkt niet, tv online werkt niet,..........
Ondertussen nog steeds niet in orde. De maand is bijna om, ik ga er van uit dat er deze maand geen factuur volgt aangezien meer dan de helft niet in orde is?

Reageer