SMS ONLINE GEBLOKKEERD - HELP (PROXIMUS)

  • 16 January 2012
  • 8 reacties
  • 1327 Bekeken

Goedemiddag,

ik heb een Nokia GSM gekocht inclusief met SIM kaart en PAY and GO. De GSM werkt zonder problemen, ik heb het telefoonnummer kunnen activeren enz... vervolgens heb ik een login aangemaakt op de website van proximus voor mijn e-services aldaar en wanneer ik een sms online probeer te verzenden krijg ik de leuke mededeling



Waarschuwing
De sms-blokkeringsdienst werd geactiveerd. Daarom kan u geen sms'en versturen via internet.

Waarschuwing
Klik op "Sms-blokkering aanpassen" om de sms-blokkeringsdienst te deactiveren.
Klik op "OK" om verder te surfen op onze website.

maar dat is dikke truut, want er is helemaal geen SMS blokkering aangezet, integendeel, ik kan dat wel activeren die sms-blokkering en dan werkt dat online gedoe wel, maar dan kan ik vermoedelijk geen SMS meer sturen en ontvangen op mijn GSM, dat kan toch de bedoeling niet zijn ????


IK WIL GRAAG TEGELIJK SMS'en versturen ONLINE maar ook ontvangen en versturen met de GSM zelf aub !!!

8 reacties

Beste Fiwi 463PFA,


Kan u mij uw gsmnummer bezorgen?

Dan kan ik uw vraag aan de bevoegde dienst bezorgen.


Met vriendelijke groeten,

Eva

Hallo, dat nummer is 0477/618631
uw probleem is geen alleenstaand geval, zie ook voicemail 30sec + online sms'en

mvg
Beste Fiwi 463PFA,

Ik heb uw vraag doorgestuurd naar Proximus. Zij zullen u zo snel mogelijk een antwoord bezorgen.

Met vriendelijke groeten,

Eva

thanks, we duimen voor een snelle en vlotte afhandeling :-)
Beste Fiwi 463PFA,

Dit is het antwoord van Proximus :

De SMS on line is niet beschikbaar voor klanten met een Pay&go; deze dienst wordt enkel aangeboden voor klanten met een abonnement. Wat het versturen van de SMS's betreft, is er na controle helemaal geen blokkering voor het versturen van zowel nationale of internationale berichten.

Met vriendelijke groeten,

Eva
hallo dat is toch wel heel moeilijk aan te nemen, als je de blokkering bv activeert, wat ik eens deed als test, dan kon ik wel sms'en online versturen, dus wat je moet instellen is net het omgekeerde van wat je wil bereiken.... dat is toch wel raar !!! maar dan is de sms op je gsm vermoedelijk wel geblokkeerd, het is dus of het een of het ander, het antwoord van proximus is helemaal niet waar !
Heb met belangstelling dit onderwerp gelezen, want ik heb namelijk hetzelfde probleem. En beschik wel over een abonnement...wat nu??

Reageer