Beantwoord

Smart 25


Ik heb een smart 25 abonnement, in de App van proximus had ik altijd een maximum verbruik van 2 GB, nu zou ik volgens de App een maximum verbruik van 4 GB hebben, klopt dit of is het een fout in de App?
Is het dataverbruik verhoogd in het smart 25 abonnement?
icon

Beste antwoord door FreyaVR 19 september 2018, 10:08

Vroeger zat bij je pack met vast internet een mobiele internetkaart inbegrepen om internet overal te kunnen gebruiken en dit voor 500 MB per maand. Er is eerder dit jaar beslist dit niet meer aan te bieden. Voor klanten die dit internet toch gebruikten is beslist deze aan te bieden door dit aan het gsmabonnement toe te kennen. Groetjes Freya

Bekijk origineel

20 Reacties

Reputatie 6
Badge +2
Ook mijn Smart 15 is verhoogd van 1 GB naar 3 GB.
Reputatie 7
Badge +5
Dan zou proximus dit wel eens mogen aanpassen op hun site
>
https://www.proximus.be/nl/id_cr_tariff/particulieren/producten/mobilus/bekijk-de-tarieven-van-je-gsm-abonnement.html
Reputatie 6
Badge +1
mast42000 schreef:

Ik heb een smart 25 abonnement, in de App van proximus had ik altijd een maximum verbruik van 2 GB, nu zou ik volgens de App een maximum verbruik van 4 GB hebben, klopt dit of is het een fout in de App?
Is het dataverbruik verhoogd in het smart 25 abonnement?


Heb ook een Smart 25 in een pack. Mijn data is verhoogd in de app naar 2,49 GB. Er is wat gaande maar wat weet ik niet. Hallo PX kunnen jullie hier misschien iets over zeggen wat er met de Smart 15 en 25 is gebeurd ivm dataverbruik. Alvast bedankt voor het antwoord.
Reputatie 7
Badge +4
Kan je even het betrokken gsmnummer geven via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, dan kijk ik na of er iets veranderd is in je aanbod. Groetjes Freya
Reputatie 7
Badge +4
Beste Alexander, kan je even het betrokken klantennummer geven via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, dan kijk ik dit ook voor jou even na. Groetjes Freya
Reputatie 6
Badge +1
FreyaVR schreef:

Kan je even het betrokken gsmnummer geven via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, dan kijk ik na of er iets veranderd is in je aanbod. Groetjes Freya


Verstuurd.
Reputatie 7
Badge +5
Antoon1,
je gratis mobiel internet laptop/tablet is waarschijnlijk ook verdubbelt.
Hopelijk verdubbelen ze de factuur ook niet 😄
Reputatie 6
Badge +1
Martin schreef:

Antoon1,
je gratis mobiel internet laptop/tablet is waarschijnlijk ook verdubbelt.
Hopelijk verdubbelen ze de factuur ook niet 😄


@Martin,

Helaas dit is niet verdubbeld, staat wel 2 x 100 MB bij de gravel buiten de EU. Vindt dit vreemd, kunnen dit beter bij de 500 MB bij tellen. Is het bij jou wel verdubbeld ? Van het privé bericht naar PX nog steeds niets gehoord over de mobiele data.

Mvg, Antoon 🤔
Reputatie 7
Badge +5
het is verdubbeld maar mijn sim werkt nog altijd niet dus ben ik er vet mee ❗
Reputatie 6
Badge +1
Zal weer een mail moeten sturen. Zit niets anders op. Neem dan weer alles mee. Wacht ook nog even op het antwoord op mijn privé bericht. Is er al.zicht wanneer de gratis mobiele data weer werkt.
Reputatie 6
Badge +1
FreyaVR schreef:

Beste Alexander, kan je even het betrokken klantennummer geven via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, dan kijk ik dit ook voor jou even na. Groetjes Freya


Hallo Freya,

Heb je 3 dagen geleden een privé bericht gestuurd. Nog steeds geen antwoord. Alvast bedankt.

Mvg, Antoon
Reputatie 6
Badge +1
FreyaVR schreef:

Kan je even het betrokken gsmnummer geven via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, dan kijk ik na of er iets veranderd is in je aanbod. Groetjes Freya


Hallo Freya,

Sorry dit is de goede. Alvast bedankt voor het antwoord.

Mvg, Antoon
Reputatie 6
Badge +1
Antoon1 schreef:

FreyaVR schreef:

Kan je even het betrokken gsmnummer geven via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, dan kijk ik na of er iets veranderd is in je aanbod. Groetjes Freya


Hallo Freya,
Sorry dit is de goede. Alvast bedankt voor het antwoord.
Mvg, Antoon


Waarom moet dit zolang duren ? We zijn alweer 4 dagen verder en nog geen antwoord.
Reputatie 7
Badge +4
Antoon, excuses voor de latere reactie. Omdat het extra mobiele internetkaartje is wegvallen, krijg je dit volume toegekend bij je gsm abonnement. In jouw geval gaat dit om 500 MB. Groetjes Freya
Reputatie 6
Badge +1
FreyaVR schreef:

Antoon, excuses voor de latere reactie. Omdat het extra mobiele internetkaartje is wegvallen, krijg je dit volume toegekend bij je gsm abonnement. In jouw geval gaat dit om 500 MB. Groetjes Freya


Hallo Freya. Wat bedoel je dat het extra mobiele internetkaartje is weggevallen. Weet van niets hierover.
Alvast bedankt voor het antwoord. Groetjes, Antoon
Reputatie 7
Badge +4
Vroeger zat bij je pack met vast internet een mobiele internetkaart inbegrepen om internet overal te kunnen gebruiken en dit voor 500 MB per maand. Er is eerder dit jaar beslist dit niet meer aan te bieden. Voor klanten die dit internet toch gebruikten is beslist deze aan te bieden door dit aan het gsmabonnement toe te kennen. Groetjes Freya
Reputatie 3
Ik heb ook nooit een extra mobiele internetkaart gebruikt. Ik kreeg die extra data wel bij mijn smart 15 .Die werd dan appart getoont bij verbruik. Nu is dat dus gewoon bijgevoegd dus in feite veranderd er niets. Alleen is het wat overzichtelijker geworden.
mvg
Reputatie 7
Badge +5
Maar wel voor iemand die geen gsm abo heeft bij Proximus ❗ ,
die is de sigaar en wordt dit zo maar ontnomen omdat hij een oud pack zonder GSM abo heeft bij Proximus.
Reputatie 6
Badge +1
FreyaVR schreef:

Vroeger zat bij je pack met vast internet een mobiele internetkaart inbegrepen om internet overal te kunnen gebruiken en dit voor 500 MB per maand. Er is eerder dit jaar beslist dit niet meer aan te bieden. Voor klanten die dit internet toch gebruikten is beslist deze aan te bieden door dit aan het gsmabonnement toe te kennen. Groetjes Freya


Hallo Freya. Door wie is dit beslist. Heb een mail van een CEO PX dat voor oude packs de gratis mobile data bij het oude zou blijven. Alleen als je naar een nieuwe formule zou gaan, vervalt deze. Dus ik ben echt benieuwd. In ander forum item zegt een PX medewerker dat de gratis mobile data nog steeds actief is. Toch belachelijk dat dit een eenzijdige beslissing is van PX zonder met de klant contact op te nemen hoe hier mee om te gaan. Veel PX klanten hebben een iPad gekocht met 3/4G, die duurder zijn, en nu dit. Is dit voortaan de klantvriendelijkheid van PX. Zeggen wel eens klant is koning. Bij heel veel winkels is dit maar bij PX is dit steeds minder van toepassing. Mvg. Antoon
Reputatie 7
Badge +4
Beste, dit is door Proximus zelf beslist. De aankondiging hiervan stond op de factuur van mei of juni. Ik begrijp je ongenoegen hierbij, maar het is helaas niet anders. Groetjes Freya

Reageer