Site Mijn Proximus

  • 23 June 2017
  • 0 reacties
  • 84 Bekeken

Inplaats van nieuwe site aanmaken maak eerst dat jullie site goed is want tis al de grote brol die ik gekend heefd ben al 14 dagen nieuwe klant bij Proximus heb al zeker 10 maal moeten bellen naarde klantendienst allemaal kwakzalvers zijn het de ene neerleggen de ene beging het moe te komen das dan klantendienst van Proximus ben bij Telenet met tv en internet ging normaal overstappen met alles naar Proximus wat ben ik blij dat ik dat niet gedaan heefd ben bij Telenet en zal het daar bij laten ook ze moeten zeker geen contact opnemen Proximus voorover te stappen ze zijn dan wel vriendelijk best dat Telenet zo niet is want heb er mijne buik vol van Proximus ze gingen kijken ervoor en nogaltijd zelfde met de site van mijn Proximus tis maar het dat ik maar met gsm bij Proximus bent en zal het ook daarbij laten heb contract van 24 maanden na die 24 maanden ga ik veranderen zeker nooit meer bij ptoximus

0 reacties

Geen reactie

Reageer