Vraag

Kan nieuwe Pay&Go niet toevoegen in MyProximus

  • 11 August 2018
  • 6 reacties
  • 900 Bekeken

ik heb een nieuwe Pay&Go kaar gekocht. Wanneer ik die prober toe te voegen bij een bestaande MyProximus account, slaag ik daar niet in.
Dan maar een nieuwe account aangemaakt en geprobeerd als enige product toe te voegen maar ik moet een klantnummer invoeren. Waar vind ik dat klantnummer voor een Pay&Go ? Wanneer ik prober verder te gaan door mijngsm nummer in te voeren, krijg ik bericht dat ik naar een andere pagina zal doorgstuurd worden om mijn correct gsm nummer in te voeren ... maar die pagina laat geen enkele invoer toe enzegt dat ik al toegang heb op alle producten van deze klant.

6 reacties

zou het mss iets met opgeslagen cookies kunnen te maken hebben, kun je bv eens proberen met een ander browser of cookies en history wissen in je browser.P&G toevoegen aan een bestaand accout met je andere producten gaat niet wel een simkaart met abonnement kun je toevoegen.
Als je > nieuw account aanmaakt voor een P&G heb je geen klantnummer nodig, er is trouwens geen klantnummer voor een P&G.
Reputatie 7
Badge +4
Tenzij dat het recent zou gewijzigd zijn, gaat dit niet; er dient een apart account per Pay&Go-kaart te worden gecreëerd.
Een Pay&Go heeft geen "klantennr", normaal kunt u verder met uw GSM-nr en dacht ik krijgt u een code per sms om uw account te activeren
Succes
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/myproximus/myproximus-website/al-uw-producten-zien-na-inschrijving-op-myproximus.html
Bedankt Legend ! Het werkt zo inderdaad.
dat is juist het probleem dat het niet lukt om een appart account aan te maken, heb dit een tijd geleden ook voorgehad met een nieuwe P&G kaart en bij mij is het uiteindelijk gelukt door eerst mijn browser naar fabrieksinstellingen te zetten, waardoor je cookies en history ook uiteraard gewist worden.
vanop het toestel waarin de Pag&Go zit, heb ik een nieuwe account aangemaakt en nu lukt alles netjes. Een dame van de klantendienst gaf me net deze raad.
ja inderdaad dat is ook een ander browser gebruiken ☺️

Het bijzonderste is dat het werkt 👍

Reageer