Geraak niet in MyProximus


  • Rising star
  • 14 reacties
1) inloggen via email : foutmelding dat paswoord niet klopt -> aanvraag nieuw paswoord -> invullen nieuw paswoord + bevestigen -> foutmelding technisch probleem

Ik ontvang toch een email dat het paswoord is veranderd, maar paswoord werkt niet

2) inloggen via gsm nummer -> invullen ontvangen code -> zie afbeelding


21 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag BG,

Kan je via Het Proximus Team klantgegevens sturen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

En ook de login die je gebruikt voor My Proximus?

Dan kijk ik het voor je na.

Mvg,

Koen
Reputatie 7
Badge +3
Dag BG,

Ik heb een reset gedaan in ons systeem. Nu ga je een e-mail ontvangen om een nieuw wachtwoord in te stellen. Kan je me bevestigen als dit gelukt is of niet?

Groetjes,

Antonella
Hallo,

Nog steeds dezelfde problemen hoor.
Reputatie 7
Badge +3
Dag BG,

Ik heb dit gemeld bij de MyProximus support via dossier 29839405. Ze gaan dit nakijken en jou hierover op de hoogte houden.

Groetjes,

Antonella
Hallo,

Heeft iemand hier ondertussen al eens naar kunnen kijken?
Bij mij is dat ook vaak dat ik niet o myproximus geraak. Na enkele keren onieuw proberen lukt het dan na een tijdje toch
dikwijls lukt het inderdaad na een paar keer op de F5 toets of CTRL+F5 toets te drukken, heb ik ook soms voor.
Daar ligt het niet aan. Inloggen lukt nooit.
Reputatie 7
Badge +1
Volgens Wim wordt er dit weekend aan Myproximus gewerkt en ligt deze er een dag uit. Dacht dit gelezen te hebben. Misschien om al de problemen op te lossen. We zullen zien.
Er wordt regelmatig onderhoud gedaan tijdens het weekend, maar laat ons toch hopen dat de MyProximus problemen ooit eens een einde gaan kennen .
Reputatie 1
Badge
Bij mij werkt het ook niet maar enkel op mijn tablet op de pc wel , raar.
benieuwd waar het aan ligt, hopelijk snel een oplossing
Als u kijkt naar de datum van eerste post ziet u dat dit probleem zich al langer dan 3 weken voordoet.
Onderhoud is geen excuus.
Reputatie 7
Badge +3
BG : zie privébericht voor verduidelijking.

groeten

tina
Reputatie 1
Badge
Tina.b, ...en mag ik nu weten wat het probleem is, of is dit de werkmethode van Prx ?
Mvg
walter
Reputatie 5
Badge +1
tina.b , mogen we aub ook het bericht kennen dat U aan BG stuurde ivm de problemen met MyProximus.
Wij kaarten dit probleem al maanden aan en krijgen geen "zinnig antwoord" op dit forum.
Nu stuurt U wel een privébericht aan één persoon met "verduidelijking" .
Kunt U dit privébericht dan ook eens aan mij sturen of bekend maken voor iedereen die met het probleem geconfronteerd wordt ? Wij wachten nog steeds op een technische oplossing .....

Ro
Ik weet niet of jullie situatie te vergelijken is. Zoals ik uit jullie berichten opmaak lukt het inloggen soms wel, soms niet. Bij mij lukt het inloggen nooit, ik krijg altijd een foutmelding dat het paswoord niet goed is. Als ik een nieuw paswoord aanvraag, krijg ik dit wel binnen op het emailadres waarmee ik ben ingeschreven, maar ook het 'nieuwe' paswoord geeft een foutmelding. Inloggen met gsm-nummer en code via sms werkt evenmin.

Voor de duidelijkheid, het bericht van tina.b was om na te gaan voor welk klantnummer dit probleem zich voordoet aangezien ik de vraag in naam van iemand anders stel. Ik beschik dus niet plots over de oplossing voor jullie probleem...
Reputatie 7
Badge +3
Klopt BG, jouw probleem is heel specifiek en niet te vergelijken met de andere techn problemen. Daarom heb ik privé wat meer vragen gesteld en uitleg proberen geven. 🙂

Je zou voor je ouders een heel nieuwe inschrijving moeten doen, want onder hun klantennummer is helemaal geen registratie te vinden, noch via klantennummer, noch onder opgegeven mailadres. kan je proberen ? Groetjes, Tina
Reputatie 7
Badge +3
Walter, hun eigen account is nog niet helemaal in orde, heeft dus niets te maken met het algemene probleem.

groeten

Tina
Ik wil nog wel eens proberen in te schrijven (kan ik nu niet, heb geen facturen bij de hand).
Maar ik ben toch zeker dat de inschrijving in orde was. Ik heb ooit 1 keer ingelogd op hun account.
Bovendien kan ik een nieuw paswoord aanvragen bij de foutmelding. Dan wordt een mail verstuurd naar hun emailadres met het nieuwe paswoord (dat niet werkt). Zonder inschrijving was er ook geen emailadres bekend om deze mail naar te sturen.
Reputatie 7
Badge +3
Ro, account van BG was niet in orde : moet nog aangepast worden ,dus heeft niets met algemeen probleem te maken. Sorry voor verwarring, anders had ik het wel publiek gepost hoor 😉
Reputatie 7
Badge +3
BG, nog eens nagekeken: account voor je ouders is niet compleet, info in privébericht. kan je opnieuw proberen inschrijven ?

groeten

Tina

Reageer