Beantwoord

1 jaar 10% korting voor Proximusklanten en Plus-abonnees

  • 30 August 2016
  • 11 reacties
  • 730 Bekeken

Beste

Wij zijn lid van Plus en hebben als Proximusklant recht op 1 jaar lang 10% korting op een (nieuw of) bestaand Proximus-abonnement met de voordeelcode 14580001. Wanneer ik de instructies volg om dit voordeel te activeren heb ik enkel de mogelijkheid om als nieuwe klant een pack te kiezen.

Ik vind nergens een mogelijkheid om dit voordeel te activeren op mijn bestaande abonnement. Hoe moet ik hiervoor te werk gaan?
icon

Beste antwoord door XpBox 2 September 2016, 22:20

Bekijk origineel

11 reacties

wachten tot proximus support medewerker hier reageert of naar de klantendienst bellen 080 22 800 (7/7 tot 22u)
of aan proximus team een privébericht sturen:
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'

NB: velen zullen nu wel benieuwd zijn hoe je zo'n voordeelcode krijgt om een jaar lang 10% korting te krijgen ?
Reputatie 7
Badge +3
Dag Geert_069,

Ik maak dossier 27795913 voor de bevoegde dienst.

De dossierbeheerder zal je verder contacteren.

Groetjes,

HeidiE
Bedankt!

Mvg
Geert

Dag Geert_069,

Ik maak dossier 27795913 voor de bevoegde dienst.

De dossierbeheerder zal je verder contacteren.

Groetjes,

HeidiE
Bij 'bestellen' krijg je toch 'ben ik een Proximus klant' .... druk je 'ja' krijg je een overzicht :


Ik wil de korting activeren voor de volgende Proximus-producten die ik al heb:
Internet
Proximus TV
Vaste telefonie
Mobiele telefonie
Ik wil ook nog de volgende producten bestellen en van de korting genieten:
Internet
Proximus TV
Vaste telefonie
Mobiele telefonie

Moet je aanvinken wat je wil ... mij lukt het wel 🙂
En als je niks bijbesteld hoe krijg je dan korting als trouwe klant zoals er nog zijn die dat krijgen, weet je ook hoe dit moet ?
Of wat bedoel je juist met 'bestellen' ook als je niks bijbestel bij je pack, heb je eventueel de link waar je besteld op de px site.
Heel simpel bij het eerste deel staat 'korting activeren' voor producten die je al 'hebt' ... je besteld dus niks ... je 'activeert'

2 de stukje staat 'producten bestellen' hier bestel je dus extra's ...

Voorwaarde is natuurlijk dat je zo'n Plus pas hebt ... die 10% kan je ook krijgen als lid van de gezinsbond (staat op de website van de gezinsbond) of andere bedrijven doen dit ook.
Ah ja nu snap ik het, ik dacht al dat je wou zeggen dat je dit ook kon als prox klant, want sommigen krijgen ook korting zonder die plus pas.
Hen ik vroeger ook nog gekregen maar nu niet meer.
Gelukt. Nu hopen dat het correct gefactureerd wordt.
Dus het probleem was dan dat je nieuwe klant gekozen hebt, of waar zat het probleem dan ??
Je kunt niet anders dan in eerste instantie iets kiezen en als je dan verder gaat krijg je de mogelijk om te kiezen tussen 'ik ben al klant' of ' ik ben nog geen klant' (of iets in die zin). Dan selecteer je de producten die je reeds hebt en waarop je van de korting wilt genieten. Daaronder heb je tevens de mogelijkheid om eventueel nog nieuwe producten bij te bestellen maar dat hoeft niet per se.
Ok bedankt voor je uitleg en nog een fijne zondag verder.
groetjes, Elsa

Reageer