Geachte,
Sinds een drietal maanden heb ik een nieuwe smartphone huawei P smart 2020 gekocht in de Proximusschop te Mechelen, aanvankelijk werkte mijn smartphone naar behoren, maar na ongeveer een maand begon de elende, als ik verbinding wil maken met een contactpersoon met een vaste lijn loopt het al mis, ofwel word de verbinding afgebroken na ongeveer 1 minuut en dien ik terug in te bellen en dit soms tot driemaal toe, als ik geluk heb gebraak ik binnen maar dan word het gesprek afgebroken, terug bellen kan een oplossing zijn, maar soms haalt het niets uit, de verbinding word afgebroken, soms lukt het bellen naar gsm’s zeer goed zonder de verbinding te verbreken, maar vaak luky dit ook niet. Ik ben met het toestel al verschillende malen in de schop te Mechelen terug geweest en het probleem raakt maar niet opgelost, ook al verschillende malen naar de storingsdienst gebeld, maar hier ook geen oplossing, de simkaart werd al vervangen, hellaas zonder resultaat, er is ook en technieker langs geweest, maar dit loste ook niets op, hij heeft wel een nieuwe modem geplaast. Ik heb ook een Mobile Coverage Extender normaal zouw het groene lichtje moeten pinken,hellaas gebeurt dit niet zo vaak, en blijft het groene lichtje continu branden. Het probleem ligt volgens de technieker dat ik juist tussen twee masten woon en dat de smartphone signalen zouw opvangen van de twee masten wat volgens hem de ontvangst kan storen. Mijn vorige smartphone was een huawei, het type weet ik hellaas niet meer maar ik dacht dat het een y serie was en met dat toestel had ik deze problemen niet. Wat kan ik nu nog doen om eindelijk terug een normaal gesprek te kunnen voeren zonder dat het gesprek of de verbinding steeds afgebroken word, mischien een nieuw toestel vragen, deze is nog in garantie en is gekocht met maandelijkse betalingen en dit gedurende twee jaar.Hopelijk kan iemand mij een oplossing bieden, want ik word er stilaan wanhopig van. Nog tewee zaken ter vermelding: Het toestel uitschakelen en heropstarten biet geen soulaas en mijn woonplaats is in het molenveld te Putte Peulis.
Ik ben benieuwd maar jullie antwoorden of oplossingen,
Bedankt alvast !