Vraag

Wister

  • 6 March 2020
  • 3 reacties
  • 2496 Bekeken

Goedeavond, ik heb opeens op mijn factuur + 25,00 euro gekregen en snap er helemaal niks van. Hoe kan ik deze Wister op zeggen?


3 reacties

Best al eens deze informatie lezen want je bent zeker niet de eerste die met Wister af te reken heeft

https://nl.forum.proximus.be/facturatie-betalingen-48/wister-48644#post635489

Reputatie 6
Badge +3

Het probleem ligt eigenlijk bij een bepaalde app die over in-app aankopen beschikt of die maar voor een beperkte tijd gratis zijn en nadien betalend. Wister is eigenlijk een bedrijf dat een betalingsplatform ontwikkeld heeft Wispay om automatisch te factureren op jouw GSM abonnement. Je leest best altijd de gebruikersovereenkomst alvorens een app/game te installeren.  Scan ook eens je smartphone op kwaadaardige apps: https://www.malwarebytes.com/android/ .

Reputatie 7
Badge +3

@cephas16 

Je neemt hiervoor best contact op met Wister, dat is namelijk het bedrijf dat deze bedragen aanrekent op jouw factuur. Meer info via onderstaande links:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_3rd_bill/particulieren/support/myproximus-en-facturen/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/betaalnummers-betaalsms-en-diensten-door-derden.html

https://www.proximus.be/support/nl/id_sscr_3rd_party/particulieren/support/myproximus-en-facturen/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/bij-wie-kunt-u-terecht-over-diensten-door-derden.html?v1=shorturl&v6=mcommerce#

Groetjes,

Antonella

Reageer