Vorige week zag ik die al beschikbaar met abonnement, maar nu niet meer. Enkel als los toestel te pre-orderen.
Enig idee wanneer ze terug beschikbaar zullen zijn icm abonnement (particulier)?
Vorige week zag ik die al beschikbaar met abonnement, maar nu niet meer. Enkel als los toestel te pre-orderen.
Enig idee wanneer ze terug beschikbaar zullen zijn icm abonnement (particulier)?
Ik kan het helaas niet bestellen omdat het zogezegd niet meer in voorraad is? Maar dat lijkt me logisch voor een pre-order dat er geen voorraad is :-)
Ik kan het wel toevoegen aan mijn mandje, maar als ik wil bestellen krijg ik bericht dat er geen voorraad is?
Mij lukt het niet (in 2 verschillende browsers)
Hier vorige week zaterdag de iPhone 12 Pro wel kunnen pre-orderen met abonnement via de proximus webshop. Bevestiging ontvangen via mail met ordernummer.
Vrijdag gemerkt dat het ordernummer niet terug te vinden was in MyProximus, dus contact opgenomen met de klantendienst. Ook zij kunnen nergens mijn ordernummer terugvinden en ik krijg als reden: “Het order is helaas niet doorgelopen, omdat het toestel niet beschikbaar was.”
Is dit niet net de bedoeling van een pre-order? Bestelling plaatsen voordat een product beschikbaar is?
De webshop van Proximus is een regelrechte ramp!
Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op
Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op
Bij deze gebeurd
Deze bestelling was een pre-order. Op dag van release waren er wel toestellen beschikbaar op de Proximus site, hoe valt dit te verklaren?
Idem met de situatie hierboven. U geeft aan dat het u wel lukt om een toestel te kopen via de webshop, maar moet uzelf dan corrigeren dat er geen toestellen beschikbaar zijn icm met een abonnement?
Dus maw niet-Proximus klanten krijgen voorrang op wel-Proximus klanten (omdat deze meer geld opbrengen bij de verkoop van de iPhone)?
Staat mijn order nu nog open en ben ik bij de volgende levering van iPhones? Of moet ik nu een nieuwe bestelling doen en helemaal achteraan aanschuiven?
Bedankt om dit na te kijken voor mij, maar geef toe… dit slaat toch allemaal op niets?
In de screenshot hierboven van tpi_ kan je duidelijk zien dat op die moment de iPhone Pro 128gb beschikbaar was in het blauw voor niet-klanten, maar niet voor proximus-klanten. Naar mijn weten zijn dit dezelfde toestellen, dus dit slaat nergens op! Erg klant-onvriendelijk!
Soit… ik stop met discussiëren, want het brengt toch duidelijk niets op. Maar doe eens iets aan die rampzalige webshop!!!!
In de screenshot hierboven van tpi_ kan je duidelijk zien dat op die moment de iPhone Pro 128gb beschikbaar was in het blauw voor niet-klanten, maar niet voor proximus-klanten. Naar mijn weten zijn dit dezelfde toestellen, dus dit slaat nergens op! Erg klant-onvriendelijk!
In de screenshot kan u toch zien dat het toestel op voorraad is aan de volle prijs van 1159,99 euro, maar niet aan verminderde prijs (icm een abonnement)?
Ja ok, je kan inderdaad ook als klant een toestel aan de volle prijs kopen op die moment, maar waarom zou je dat doen?
Is het toestel icm met een abonnement een ander toestel dan dit in de losse verkoop? Ik denk het niet he!
Dus ofwel is er voorraad van het toestel, ofwel is er geen!
Het is me ondertussen gelukt om te bestellen, maar ik heb geen factuur ontvangen van mijn bestelling. Ook in MyProximus staat niks aangegeven.
Waar kan ik die vinden?
FYI:als er vandag geen antwoord meer komt zal het voor overmorgen zijn (morgen feestdag)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.