Ik ben bijna van mijn stoel gevallen toen ik mijn eerstvolgende factuur bekeek. Er kom zomaar 50 € bij. Waarom????
Ik was bij de concurrentie geweest om een prijsvergelijking te maken. Ik heb daar een offerte gekregen, tegelijk hebben deze mijn gsm reeds ongevraagd overgeschakeld naar hun diensten. Ik was niet akkoord met het voorstel en heb dit opgezegd. Ik heb mij begeven naar de proximus winkel in SinTruiden en gevraagd om mijn gsm terug over te nemen. Ik had ook gevraagd aan de bediende om mijn simkaart voor data gebruik klaar te maken. Maar toen een dag later mijn mail van proximus bekeek stelde ik vast dat mijn pack en diensten totaal gewijzigd waren .2 bijkomende nummers van meer dan 26 €. Ik heb iemand van proximus gebeld en de mevr ging dit allemaal in orde brengen , niet dus .Gisteren kreeg ik terug een telefoon van proximus om de oude toestand te herstellen. Dit met het contract zoals het was in oktober 2022. Tot mijn verbijstering krijg ik vandaag een aanrekening van meer dan 173 €. Waar zijn jullie in godsnaam mee bezig?
Ik heb nogmaals met 3 personen van proximus contact gehad met de belofte dat alles zeer snel in orde zou komen , inmiddels zijn we bijn a 3 weken met deze zaak bezig , voor wanneer is er een oplossing .In tussen heb ik meermaals 3 x contact gehad met een medewerker van proximus en weeral dat verhaal verteld .En steeds dezelfde uitleg , ik ga dat voor u in orde maken , niet dus .De laatste keer was op maandag 19 december , met weeral de uitleg gegeven en weeral de belofte dat dit dadelijk in orde ging komen . Nu is het woensdagavond 21 december en nog geen oplossing.Dit duurt reeds 1 volle maand.Na berad overweeg ik om proximus te verlaten en een andere provider te zoeken voor telefonie vast en gsm , internet ,tv en ...nog
Achten Vanelderen
GSM 0474xxxx04 niet bereikbaar , wel 011 xxxx06 .