Skip to main content

Ik ben bijna van mijn stoel gevallen toen ik mijn eerstvolgende factuur bekeek. Er kom zomaar 50 € bij. Waarom????

Ik was bij de concurrentie geweest om een prijsvergelijking te maken. Ik heb daar een offerte gekregen, tegelijk hebben deze mijn gsm reeds ongevraagd overgeschakeld naar hun diensten. Ik was niet akkoord met het voorstel en heb dit opgezegd. Ik heb mij begeven naar de proximus winkel in SinTruiden en gevraagd om mijn gsm terug over te nemen. Ik had ook gevraagd aan de bediende om mijn  simkaart voor data gebruik klaar te maken. Maar toen een dag later mijn mail van proximus bekeek stelde ik vast dat mijn pack en diensten totaal gewijzigd waren .2 bijkomende nummers van meer dan 26 €. Ik heb iemand van proximus gebeld en de mevr ging dit allemaal in orde brengen , niet dus .Gisteren kreeg ik terug een telefoon van proximus om de oude toestand te herstellen. Dit met het contract zoals het was in oktober 2022. Tot mijn verbijstering krijg ik vandaag een aanrekening van meer dan 173  €. Waar zijn jullie in godsnaam mee bezig?

Ik heb nogmaals met 3 personen van proximus contact gehad met de belofte dat alles zeer snel in orde zou komen , inmiddels zijn we bijn a 3 weken met deze zaak bezig , voor wanneer is er een oplossing .In tussen heb ik meermaals 3 x contact gehad met een medewerker van proximus en weeral dat verhaal verteld .En steeds dezelfde uitleg , ik ga dat voor u in orde maken , niet dus .De laatste keer was op maandag 19 december , met weeral de uitleg gegeven en weeral de belofte dat dit dadelijk in orde ging komen . Nu is het woensdagavond 21 december en nog geen oplossing.Dit duurt reeds 1 volle maand.Na berad overweeg ik om proximus te verlaten en een andere provider te zoeken voor telefonie vast en gsm , internet ,tv en ...nog

Achten Vanelderen

GSM  0474xxxx04 niet bereikbaar😫😫😫 , wel 011 xxxx06 .

Ter info: Je nummer zit volgens → Common Reference Database Centre (CRDC) for Number Portability nog bij Telenet.

Normaal zou je nummer moeten actief blijven bij telenet tot de overdracht gebeurd is naar Proximus, dit wel te verstaan als je niet eerst de opzeg bij Telenet gedaan hebt en zowel de opzeg als overdracht door PX laten uitvoeren hebt.

Omdat PX forummedewerkers alles zouden kunnen natrekken en indien dit nog niet gebeurd is best zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is. Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct verder kunnen van zodra ze hier terug de draad opnemen morgen.

Waarom moet ik weeral mijn gevens vermelden, proximus heeft dit allemaal.Ik denk dat ik al 8 medewerkers van proximus aan de lijn heb gehad.Ik word er zo moedeloos van .Is het een tactiek om de klanten zoveel mogelijk te pesten zodat zij niet meer reageren 😫.Dat zal bij mij niet waar zijn .

Ik ga dit dossier voorlegeen aan de ombudsman telefonie en afwachten wat hij beslist .

@rebas 
Ter info:
Ik ben niet van Proximus zelf, maar dat aanvullen van je gegevens is gewoon omdat de Proximus forummedewerkers (moderatoren) dan geen tijd moeten verliezen om dit te op te vragen/op te zoeken, om je zo goed en vlug mogelijk verder te helpen, meer zit daar niet achter.
Ik heb dit hier gepost ook maar met het idee omdat je zo vlug mogelijk zou kunnen verder geholpen worden door hen als ze hier straks langskomen.

@rebas Klachtendossier 51699259 is in behandeling.Ook mensen van IT zijn ermee bezig via ticket IM12092047.Uw order zit geblokkeerd waardoor de dossierbeheerder moet wachten  op de  oplossing van IT.Facturatie gaat erna rechtgezet worden via creditnota.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Geachte,

Ik zit reeds een maand zonder telefoon , en ik ben niet bereikbaar voor mijn klanten en vrienden . Ik ben verantwoordelijke in een 3tal verenigingen , de mensen vragen als ze mij toevallig tegenkomen wat scheelt er wel bij jou” we proberen je meermaals per dag te bereiken…...wat moet ik deze mensen antwoorden? Ik ben bij proximus en daar gaat alles zeer langzaam tot zelfs niet vooruit ….en de respons van mijn vrienden is , waarom in godsnaam ga je niet weg bij proximus?????

@rebas Ik begrijp volkomen uw ongenoegen.Ik zou zelf waarschijnlijk ook zo reageren.Wij hadden ook liever gehad dat het onmiddelijk was opgelost.Spijtig genoeg is dit niet het geval.Groetjes,Joel

Vandaag 23/12 /2022 nog geen verbetering voor mijn probleem,hoe kan dit nu in deze digitale wereld waarbij proximus blijkbaar de trein heeft gemist😫😫😫.

Vandaag is er misschien een oplossing in zicht .Bij het chatten met de helpdesk van proximus en geven van info over de simkaart in de gsm is gebleken dat de simkaart nummer niet overeenstemde met de nummer van mijn gsm .Ik moet terug naar een proximuswinkel en weer eens een nieuwe simkaart plaatsen. 

Hallo, eindelijk is mijn gsm beschikbaar .Maar mijn producten kioppen nog altijd niet .IK heb nog altijd de toestand van 1 dec 20222 met bijkomend data nummer waar ik niet om gevraagd heb .Daar en boven had ik gevraagd om mijn producten terug in dienst te stelleen zoals dit was eind oktober Ik heb een maand genot gemist van mijn gsm wat is daarvoor voorzien als schadevergoeding ..Verder een som te betalen van meer dan 22 € over iets waar ik niets van weetv of gebruikt heb gemaakt. 12 betalende gesprekken met iets onbekende 9… nummers . Voor wanneer  gaat mijn rekening en mijn produkten zijn zoals ik dit gevraagd heb . klant nr Klantnummer 410190 .

Wie en wanneer wordt dit opgelost?😫😫

@rebas 

ik heb een nieuw dossier opgemaakt om facturatie op te volgen

over welk data nr heb je het ? laatste cijfers is voldoende?

je gsm eindigend op 04 is een Flex S?

ik zal je nog bericht sturen en verder afspreken

groeten

Tina

Reageer