Skip to main content

Hallo ,

 

*Dit is gewoon een vraag*

 

Er is 1 ding wat mij enorm stoort bij Proximus , en dat is de mogelijkheid om een simkaart met je nummer ( als de simkaart defect is ) zelf te kunnen aanvragen & activeren via je klantenzone & of MyProximus app.

Waarom deze vraag , bij Orange kan je perfect een reserve simkaart aanvragen ( die je zelf kan activeren op je nummer en je binnen paar dagen na aanvraag in je brievenbus hebt ) stel dat je dringend een simkaart nodig hebt ( en de Proximus shop in jouw regio is permanent gesloten ) zou het handig zijn deze optie beschikbaar te hebben , Is hier iets in de toekomst mogelijk kwa opties? 

 

Ps : sturen jullie deze op als je een nieuwe simkaart met jouw nummer zou nodig hebben?

 

Groeten

@bigMODDER De snelste manier om een nieuwe simkaart te krijgen en te laten activeren is via onze winkel,dit heeft ook te maken met de privacywetgeving.

De identiteit van de titularis dient bewezen te worden.


@DaisyS  En wat als bv in jouw regio de Proximus winkels gesloten zijn permanent ? is er dan optie om simkaart met jouw nummer te bekomen zonder je naar een shop moet? Kun je deze dan aanvragen via de support? zodat ze deze thuis leveren? 

 

 


@bigMODDER Je kan hiervoor contact opnemen met de klantendienst maar ik kan niet garanderen dat zij je een nieuwe simkaart kunnen opsturen.

 


Reageer