Beantwoord

Vraag m.b.t. webshopbestelling zondag 06/03/2022 abo Mobilus Unlimited Premium 5G

  • 6 March 2022
  • 4 reacties
  • 77 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

Bij bestelling werd gekozen voor een nieuw nummer, er was evenwel geen mogelijkheid aan te duiden om te kiezen voor een “silver nummer” (6 cijfers vergelijkbaar met deze van mij vaste lijn) geen veld bemerkingen, bijkomende info of dergelijke is blijkbaar aldaar beschikbaar

Kan dit via dit forum verholpen worden?

Nummer bestelling webshop en nummer vaste lijn zijn voorhanden in het vrije veld ticket

 

icon

Beste antwoord door AntonellaD 8 March 2022, 10:22

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@M_016  Een silver nummer kan inderdaad niet worden aangevraagd bij de online bestelling van een nieuw nummer. Dit kan enkel worden toegekend aan een bestaand nummer via een roepnummerwijziging. De nodige inleiding is voor jouw nummer gebeurd. De aanpassing gebeurt deze nacht. Laat ons morgen zeker iets weten als het zo in orde is voor jou. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +4

@AntonellaD dank u en ik hou u op de hoogte via dit forum

Reputatie 7
Badge +4

@AntonellaD  ter info 

per sms ontvangen toegekend GSM nr & SIM nr in veld ticket achteraan bijgevoegd

SIM-kaart uiteraard nog niet ontvangen (waarschijnlijk morgen dinsdag of woensdag via Bpost)

dus graag eerstdaags nakijken wat mogelijk is voor een nummerwijziging als “silver nummer”

dank bij voorbaat

 

Reputatie 7
Badge +3

@M_016  Dit lijkt me volledig in orde zo. Zie info via privébericht. Groetjes, Antonella

Reageer