Skip to main content

ik heb de indruk dat de laatste weken VoWifi niet meer correct werkt (via verschillende wifi’s/op verschillende locaties).

Er staat steeds Proximus VoWifi bij slecht mobiel bereik, maar als je dan wilt bellen/een oproep krijgt, dan duurt het soms eer je de andere persoon hoort of omgekeerd. Of soms zijn er stiltes/onderbrekingen in het gesprek.

 

Kan iemand eens naar de VoWifi server kijken bij Proximus?

 

P.s.: gisterenavond 5 (!) maal naar de business Proximus klantendienst moeten bellen eer er iemand wist dat ze VoWifi hadden bij Proximus!! De 5e persoon wou pas een ticket aanmaken voor de Higher Level support…!

@MisterX 

We willen dit laten nakijken

Graag je forum profiel verder aanvullen.

groeten 

Tina

 

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten


@MisterX

We willen dit laten nakijken

Graag je forum profiel verder aanvullen.

groeten 

Tina

 

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

 in orde, profiel is aangevuld.

Bedankt om VoWifi verder na te kijken op zijn algemene werking/performance!

Mvg

Filip


@MisterX Kan je eens proberen bellen via vowifi door middel van de vliegtuigstand aan te zetten en enkel wifi in te schakelen? Zo kunnen we de vowifi testen.


Reageer