Beantwoord

VoWiFi activeren aub !

  • 22 November 2023
  • 6 reacties
  • 118 Bekeken

Beste,

al de ganse week geen of zeer weinig netwerk met de twee gsm’s, enkel noodoproepen,

wreed ambetant.

Ik ontdek dat dit te verhelpen is met VoWiFi.

Wil je dit activeren aub, want in mlijn instellingen is “bellen via wifi” niet zichtbaar.

Dankjewel voor jullie bereidwilligheid,

Vriendelijke groeten

Geert

icon

Beste antwoord door DaisyS 22 November 2023, 14:35

Bekijk origineel

6 reacties

Aan Proximus moderator : gelieve mijn twee gsm nummers te verwijderen in het forum berichtje aub.

Dankjewel.

Reputatie 7
Badge +5

@Geert VG Ik heb die optie op beide nummers actief gezet. Let wel je toestel moet ook compatibel zijn.

@DaisyS   Dankjewel voor de vlugge feedback en goeie tussenkomst, dikke duim !

Beste moderator,

 

Gelieve vowifi te activeren op al mijn nummers aub. Hier thuis is het netwerk onvoldoende door de nieuwbouw

@Stevenw 

zet hiervoor best al je nummers in het veld “ticket” zie uitleg hieronder.

Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er om gevraagd wordt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is

Reputatie 7
Badge +4

@Stevenw Deze optie stond al actief op 2 van de 3 nummers. Je kan dan best ook even kijken op je toestel of het daar geactiveerd is. Je toestel moet ook compatibel zijn met VoWifi om het te kunnen gebruiken. Meer info vind je hier

Reageer