Skip to main content

Beste 

ik probeer om VoWifi te gebruiken maar lukt niet. Alle instelllingen zijn OK en iPhone 12

optie staat aan maar ik zie enkel ‘Proximus’ en niet VoWifiProximus zoals ik bij mijn vrouw wel zie. 

Zou het kunnen dat deze optie niet actief staat voor mijn telefoonnummer?

 

bedankt om even na te kijken en desgevallend te activeren

 

mvg

@DDW Omdat de PX forummedewerkers direct zouden kunnen natrekken of vowifi voor u geactiveerd staat, als ze overmorgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden, zoals in dit geval het telefoonnr. waarover het gaat), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.


Ter info; ik heb dit expliciet moeten laten activeren toen ik overstapte


@DDW 

de nodige achterliggende opties staan actief.  We gaan verder nakijken wat er nog fout kan zijn.

groeten

Tina


Bedankt !  Ik kijk uit naar je feedback 

mvg


@DDW Ik heb Vowifi verwijderd en terug toegevoegd. Kan je nog eens testen of het nu werkt ? Hier vind je meer info hierover


Reageer