Hoe kan ik een voucher van 15€ (met code) bij het krediet van mijn smartphone zetten?
Ik veronderstel dat u onderstaande bedoeld:
“herladen via 1-2 card/ticket
Bel naar #121*1234567890123ingeven#
waarbij 1234567890123 uw code van 13 cijfers is
Ik veronderstel dat u onderstaande bedoeld:
“herladen via 1-2 card/ticket
Bel naar #121*1234567890123ingeven#
waarbij 1234567890123 uw code van 13 cijfers is
Beste, hartelijk dank voor uw reactie, heb het op deze manier geprobeerd maar krijg volgende melding “ongeldige code”???
maar wel via codes
bel naar : #121*Herlaadcode# | Herlaad je Pay&Go-kaart. In de plaats van Herlaadcode vul je de 13-cijferige code in die je vindt op je herlaadkaart. Je kunt je Pay&Go-kaart ook online herladen. |
ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen.
Als dit niet lukt dan zal iemand van proximus zelf je moeten verder helpen
Hartelijk dank, zal ik zeker doen! fijne dag verder!
Waarom heeft Proximus zon een uitgebreid telefonisch menu, geen mens die de bomen nog door het bos kan zien……..
Bezit een abonnement Mobilus S en heb nu cadeauvoucher van 15€ (Pay and Go) ontvangen die kan ik dit bedrag overzetten naar mijn gsmnr? Toch niet moeilijk dacht ik (voor jullie dan…..) groetjes
Beste Joel, dit noem ik nu eens “dienst na verkoop” fantastisch, dien ik je dan de Pay an Go code van mijn voucher van 15€ niet door te geven? Alvast bedankt! mvg
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.