Vraag

Voucher 15€

  • 8 October 2020
  • 10 reacties
  • 174 Bekeken

Badge

Hoe kan ik een voucher van 15€ (met code) bij het krediet van mijn smartphone zetten?


10 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ik veronderstel dat u onderstaande bedoeld:

“herladen via 1-2 card/ticket

Bel naar #121*1234567890123ingeven#

waarbij 1234567890123 uw code van 13 cijfers is

 

Badge

Ik veronderstel dat u onderstaande bedoeld:

“herladen via 1-2 card/ticket

Bel naar #121*1234567890123ingeven#

waarbij 1234567890123 uw code van 13 cijfers is

 


Beste, hartelijk dank voor uw reactie, heb het op deze manier geprobeerd maar krijg volgende melding “ongeldige code”???

@jazzyspi je kan dit inderdaad nog niet invoeren via www.myproximus.be  

maar wel via codes 

bel naar :
#121*Herlaadcode#
Herlaad je Pay&Go-kaart. In de plaats van Herlaadcode vul je de 13-cijferige code in die je vindt op je herlaadkaart.
Je kunt je Pay&Go-kaart ook online herladen.

@jazzyspi Als dit niet lukt dan zal iemand die van proximus zelf is, je moeten verder helpen als ze hier de draad opnemen.

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen  (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen.

Badge

Als dit niet lukt dan zal iemand van proximus zelf je moeten verder helpen


Hartelijk dank, zal ik zeker doen! fijne dag verder!

Badge

Waarom heeft Proximus zon een uitgebreid telefonisch menu, geen mens die de bomen nog door het bos kan zien……..

Bezit een abonnement Mobilus S en heb nu cadeauvoucher van 15€ (Pay and Go) ontvangen die kan ik dit bedrag overzetten naar mijn gsmnr? Toch niet moeilijk dacht ik (voor jullie dan…..) groetjes

Reputatie 7
Badge +3

@jazzyspi Ik heb u een creditnota 7093380093 opgemaakt van 15EUR.Dit bedrag gaat in mindering op de factuur van november.Of u mag het vershil overschrijven van 2,80EUR van uw factuur van oktober met de huidige mededeling.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@jazzyspi Ik heb u commercieel een creditnota 7093380093, bedrag van 15EUR opgemaakt.Gaat in mindering op de factuur van november.Of u mag het verschil van 2,80EUR overschrijven van de factuur van oktober met behoud van uw huidige mededeling.Groetjes,Joel

Badge

Beste Joel, dit noem ik nu eens “dienst na verkoop” fantastisch, dien ik je dan de Pay an Go code van mijn voucher van 15€ niet door te geven? Alvast bedankt! mvg

Reputatie 7
Badge +3

@jazzyspi Nee dit is niet meer nodig :)  Groetjes,Joel

Reageer