Blijkbaar hoopt u op een snel antwoord van iemand van Proximus, die komen in principe niet op het forum gedurende het WE.
Probeer bellen eens 0800 22800 (dat is hetnummer voor partikulieren, voor bedrijven efkens googlen), daar kan wat geduld nuttig zijn, sukses.
Om later proximus medewerkers toe te laten u snel te vinden vul je best zo veel mogelijk gegevens in op uw profiel. Die zijn op het forum niet zichtbaar, voor Proximus medewerkers wel.
Of het gewoon vragen aan de beheerder.
Blijkbaar hoopt u op een snel antwoord van iemand van Proximus, die komen in principe niet op het forum gedurende het WE.
Probeer bellen eens 0800 22800 (dat is hetnummer voor partikulieren, voor bedrijven efkens googlen), daar kan wat geduld nuttig zijn, sukses.
Om later proximus medewerkers toe te laten u snel te vinden vul je best zo veel mogelijk gegevens in op uw profiel. Die zijn op het forum niet zichtbaar, voor Proximus medewerkers wel.
Of het gewoon vragen aan de beheerder.
Deze info had ik, ik zal mss best even bellen
tnx
louter als bijkomende info:
Ondersteunde toestellen enz….:
https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_volte/particulieren/blog/news/uit-eerste-hand/volte.html
maar het kan altijd zijn dat proximus deze zelf voor je toestel nog moet activeren.
@mdauwe Ik zou je aanraden om contact te nemen met de persoon die verantwoordelijk is voor de mobiele abonnementen bij je werkgever, die kunnen vervolgens met ons contact nemen.